Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Obrazky na skle

02. 11. 2002
7
0
1406
Autor
Narwen

Take radi kreslite obrazky na zamlzene okno??

Kazdopadne myslim, ze deti to miluji. Kdyz se jim to nepovede, tak to jednoduse smazou. Ale nemohou zacit znovu, musi pockat, az se sklo znovu zamlzi. Nekdy je to za chvilku, nekdy to trva dost dlouho. Bud budou cekat na to jedno okno, ktere si vybrali, nebo si najdou jine, nove.. A budou se pokouset nakreslit svuj vytvor znovu, a nebo neco trochu jineho. Kdyz budou spokojene s tim, co vytvorili, budou mit radost. Ale i takovy obrazek casem zmizi...
Ted si asi rikate, co tim chtel basnik rici, ze? Da se to vylozit mnoha zpusoby. Muzete si najit ten svuj..
Ale treba, kdyz neco hledate. Kuprikladu zpusob zivota. Nakreslite si obrazek.. Nepovede se to.. Tak zacnete znovu. Ale musite najit zamlzene okno a nekdy je to tezke. Kdyz nakreslite neco, co se vam nelibi, muzete to smazat. Ale je treba casu k tomu, abyste mohli vytvaret novy idealni obraz. Musite najit ono zamlzene okno..
A kdyz se vam konecne povede to, co jste porad tak urputne hledali, za chvili zjistite, ze to stejne zmizi.

Stejne, jako ten obrazek na zamlzenem okne...


Drago
10. 05. 2003
Dát tip
má to myšlenku a myslím že obstojnou... je v tom něco z pravdy... :o) 3/5+T

pamadeus
07. 04. 2003
Dát tip
Otec Fura........:))

Narwen
07. 04. 2003
Dát tip
eh? :)

Narwen
30. 01. 2003
Dát tip
ja to taky delam porad :))) Ale tak jednou jsem pozorovala ty deti v autobuse (teda oni to jsou spis takovi dablici, nez deti ;)) a zrovna jsem mela takovou premyslivou naladu, tak me to napadlo ;)

Skleboun
29. 01. 2003
Dát tip
libi :)) i kdyz to delam porad(ze si cmaram na okna). nikdy me nenapadlo se nad tim takhle zamyslet... *

houba
29. 12. 2002
Dát tip
tip.....za dítě v nás všech :o)****

Narwen
19. 11. 2002
Dát tip
jo, to zni divne ;))

Seregil
18. 11. 2002
Dát tip
tipuji... velmi pěkné.. všechno již napsáno... Shamme: Každý máme to své....

Shammann
18. 11. 2002
Dát tip
Seregil:to své úchylku?

Seregil
18. 11. 2002
Dát tip
Shamme: Si řek ty... :-))

Shammann
18. 11. 2002
Dát tip
Seregil:to zní ale divně, ne? to své úchylku

Shammann
11. 11. 2002
Dát tip
Náhodou já si čmárám furt na vokno, i když bych už měl reprezentativně působit.. no a ? Tip Tip Tip

Endif
04. 11. 2002
Dát tip
Mě teda spíš vytáčí, když je někde krásně zamrzlé okno a někdo to "vylepší" malůvkou... dětem to, pravda, většinou odpouštím... :)

Narwen
04. 11. 2002
Dát tip
jo, kdyz je zamrzle, tak je to neco jineho, to je moz krasny, to mas pravdu :)) ale tady jde o zamlzene :) a to uz tak krasne nejni ;)

Joohankaa
03. 11. 2002
Dát tip
Zajímavé a oroginální přirovnání.

Gekon
03. 11. 2002
Dát tip
otazka je, cim ten obrazke kreslis, pokud na pomoc vezmes cernou lihovku, tak se bude smyvat jen ztuha ;)

Narwen
03. 11. 2002
Dát tip
Geku, taky vsechno pochopis jinak...

JanisFan
02. 11. 2002
Dát tip
tak to je fajn asociace... to by mě asi nenapadlo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru