Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Život je kšeft s podpultovým zbožím.

05. 04. 2000
2
0
1324
Autor
Stepca

Nikdy se nevzdávejte (nemá to cenu). :-)

Život je kšeft s podpultovým zbožím Do dlaní rozpíchaných od špendlíků nejistoty, pohodlnosti a Bůh ví čeho ještě, vkládáme často své touhy a přání. Propadnou-li mezi prsty, jakoby umřely! Na chodnících zapomnění je vítr ani o kousek nepřevalí. Tak nízko při zemi totiž vítr ani nefouká... jen šeptá:"Ty taky?" Nikdy už nerozbalí bílé prapory našich rezignací... jen ztěžka šeptá:"Ty už taky?" Udržíme-li je však alespoň na chvíli jistě se brzy najde ten správný krámek, kde se naše přání, ta stokrát rozkládaná a znovu skládaná igelitová taška, konečně naplní, kde konečně zazní ono toužebně očekávané: "Ano jistě...máme a přijďte zas..."
Sarken
13. 04. 2000
Dát tip
zajímavej nápad seš originál

Tynic
10. 04. 2000
Dát tip
V té moji igelitce je asi díra, či co, jak tam něco dám, hned to tam zas není...neeeee ! Však ono tam něco bude ! Supr nápad !

kirkov
06. 04. 2000
Dát tip
Napadlo mě něco strašně hloupého, ale je dost pozdě tak proč ne. Moje otupělost zastírá stud. "Nebát se a nakrást!"

clovrdik
05. 04. 2000
Dát tip
zajímavej námět. možná je škoda, že je tam ta poslední sloka, která trochu maže to mrazení v zádech z toho začátku. Ale ty jsi autor, tak do toho nemám moc co mluvit. Přesto všechno mě báseň zaujala velmi a dávám TIP

Bibša
05. 04. 2000
Dát tip
Téda, Štěpi, přání jako igelitka! Tomu říkám originélní nápad :-) Tak doufám, že je ta tvoje velká jako svět je ji ji neustále možné plnit! A máš pravdu, nevzdávejme se, protože za krásný okouzlující úsměv dostaneme i podpultové zboží.

Jákob
05. 04. 2000
Dát tip
(*)

Merle
05. 04. 2000
Dát tip
zajímavý...

AZALIN
05. 04. 2000
Dát tip
Ano jistě! :-))) Jinak mi to spíš příjde jako próza než báseň, ale na tom tolik nezáleží.. :-)

saggit
05. 04. 2000
Dát tip
Tašky jsou, prachy a snaha taky, jen těch krámků, kdyby bylo víc. Líbí....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru