Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč tolik křiku... aneb "Kritika, Amaterismus ..." a "Potřebuje básník kritiku?"

05. 04. 2000
8
0
2889
Autor
Saša

Proč tolik křiku, zloby, zlosti není jich v životě snad dosti? Co ještě dodat? Ptám se vás Kdo z nás má na všechna ta díla čas? Kdo z nás má pravdu a kdo se mýlí Kdo je tu dlouho, kdo jen chvíli Kdo jenom píše a kdo kritizuje Kdo z cizí práce občas trochu tyje Kdo píše verše jež přežijou léta Kdo jen tak plácá – po smyslu je veta Kdo umí potěšit malovaným slovem Kdo zase pobouřit polemikou s bohem Kdo duši za verše zaprodal by čertu Kdo píše básničky vesele i v žertu Kdo duši pohladí, když někdy jí těžko je Kdo skrze peklo slov dostane se do ráje A kdo z nás si rozhodnouti troufá Co je tu nejlepší a kdo si jenom zoufá Kdo pozve příchozí, srdečně řekne „vrať se“ Kdo křikne „táhni“ a nebo „bloude, ztrať se“¨ Kdo je tu plebs a kdo se bohem cítí Mysli si kdo co chceš, však on se mnohý vtípí…
Prokletí
04. 10. 2001
Dát tip
Nevím, co mám, vím jak to myslíš.... 8c))))) m.

Saša
01. 10. 2001
Dát tip
:c)) Opravdu jen "chvíli" pouhých 9 měsíců ... :c)) čéče, to máš tak bohatý rodiče nebo jsou od fochu? :c)))

Prokletí
28. 09. 2001
Dát tip
aha, už to mám ..... chvíli to trvalo m.

Doubi
26. 09. 2001
Dát tip
Saša!!!!!!!!!!**************

Prokletí
27. 12. 2000
Dát tip
mimo mě.... oč Ti vlastně tím vším šlo??? m.

Sadaf
26. 12. 2000
Dát tip
Sašo, nechci a nebudu komentovat debatu na Tvoje auditko, mě po přečtení normálně vytanula na mysli pohádka...prostě pohádka...to Tvoje auditko je tak nějak moc hezky napsaný, tak jako by pohádkově...nevím jestli jsi mě správně pochopil, ale prostě mám takový hezký pohádkový pocit...teď mě to napadlo, víš co mi to hlavně připomíná???? Císařův pekař a pekařův císař... Já vím, že jsem mimo mísu, neboli mimo problém, který jsi auditoval, ale většinou píšu svoje pocity.....

kopčem
15. 07. 2000
Dát tip
ehmm, proč nebrat kritiku jako subjetivní názor? je to tady líheň autorů? nebo (zaplaťbůh) demokratickoskvělozajímavej sajt? nestřílejte na kritiky! lepší dostat upřímně (obrazně) do držky než vidět jak někteří používaj místo kapesníku toaletní papír... (ps: myluju internet...je totiš pro fšecky)

Saša
10. 07. 2000
Dát tip
Stevenson : Ale bylo toho opravdu víc však díky nicotě pustošící není tu milý brachu téměř nic jen pocit prázdnotou skličující snad v dílkách "kritiky" jen zůstaly mlčky nesmělé pustá je duše, palčivý den chybíte, milí mí přátelé ... JiKo: stejně jako život - měkký i tvrdý současně :c)

Stevenson
10. 07. 2000
Dát tip
Pustosici nicota? Diky.. z toho zivota, ve kterem takova vladne ze neni uz cesty zadne? Je tu prece vice veci pro ktere to stoji preci smat se, nebo jenom divat.. Ten kdo nudou chce jen zivat tomu snad se zivot vlece.. proc do deste neutece na chvili z pouste se svlazit, neco mokrejsiho zazit? Potom snad i v pousti zaru najde svoji 'druhou" paru... Tak uz smutneni snad nech.. a BEZ nabrat druhy dech..

JiKo
01. 07. 2000
Dát tip
jednou kritika a podruhé krytyka (jednou měká podruhé tvrdá ?)

Stevenson
29. 06. 2000
Dát tip
Ted jsem si te precetl poprve.. a lituji hnedle, ze toho newni vic..)) Dik.. rekl jsi hezky

nicka
20. 04. 2000
Dát tip
máš recht, vždyť i nicka tady smí kritizovat...

Sarken
13. 04. 2000
Dát tip
jo, to je to, co jsme potřebovali díky

Merle
07. 04. 2000
Dát tip
Sašíku, ty jsi takovej náš životní epik... ty by si snad zrýmoval i svůj životopis

Saša
06. 04. 2000
Dát tip
Asi bych měl uvést na pravou míru i svůj postoj - snad že se cítím nepochopen stejně jako mnohý z vás co pozvedli jste zde svůj hlas. Kdo na to se cítí kompetentně kritizovat, tak v kritikách (názorech) by vážně měl psát a ne se za líbivost schovat; každičký z nás, i z těch co kamkoli snad píší /i do šuplíku :c))/ chce slyšet názor jednotlivců, národů i říší, někdo je schopen unést krytyku, jiný chce pochválit svou lyriku, další jen touží předvést se své dívce, kdos píše Bibše, leontýnce, Rivce, možná že zabývá se některý z nás budoucností světa, někdo píše krátce, jiný píše léta každý však touží trochu po uznání: nechtít to - to není lidské ani... přesto kdo touží po kritice hlubší svého díla do Fóra vrazí ho a věří že kritika bude snad síla že někdo z těch co píšou mnohem víc a déle napíšou co kde kazí a co píše skvěle Kde zlepšit verš, rytmu a rým (to píšu o verších, o těch něco vím) kde zlepšit úvod, pointu či obsah z povídek na román jestli už jsi dosáh jestli spíš v prózu nebo spíš v poezii dát se jestli spíš plakat nebo trochu smát se čím uchopit čtenáře a už je nepustit nebo zda nepsat udělal by líp Já vím že těžké je přiznat si čestně sám zda na to nemám či zda na to mám vždyť taky jsem snad jeden z vás a chtěl bych taky mít poradní hlas Taky bych chtěl slyšet "nejsi jenom klaun jsi tady vítán a jsi tady znám..." taky já toužím po krytyce tvrdé značím básně snad u kterých to bude ... taky chci slyšet - tohle piš, tomu se nevěnuj tady máš hrubku, tohle je perla, tohle zase hnůj Možná jen přiznat si z nás netroufá nikdo že tím že píše, hledá lepší bydlo nebo že píše aby nebyl sám že hledá k životu si rám že taky touží po pochvale trochu "jsi bezva holka, ..." " bravo, milý hochu" však že chce taky trochu pomoci v té nekonečné psací nemoci...

Anonym
06. 04. 2000
Dát tip
shit shit shit...

PS
06. 04. 2000
Dát tip
Ehm... Sašo, ty bys byl sqělý písničkář... (pokud jím už nejsi :o) Tolik rýmu... a se smyslem... v úmyslu sem píšeš čistém... však musíš znát krutou pravdu že to nikdy neskončí... (volný verš :o) Neboť co člověk, to názor... (Ale na začátku jsi nás utřel všechny a kráááásně... :o)

AZALIN
06. 04. 2000
Dát tip
Sašo, ty seš grafoman, to je šííílenýýý.. cheche.. za tu báseň dávám TIPa! :-))))))))))))))))))))

Jákob
05. 04. 2000
Dát tip
TIP(*) uznání a dík

Laďa
05. 04. 2000
Dát tip
Skvěle si nás utřel a ukončil trapnou diskuzi. Dík.

Miroslawek
05. 04. 2000
Dát tip
vskutku - mnoho povyku pro nic.

ergo
05. 04. 2000
Dát tip
hovno

Merle
05. 04. 2000
Dát tip
moje řeč

Silvinka
05. 04. 2000
Dát tip
Vivat Saša! Podpisujem sa :o)

Mab
05. 04. 2000
Dát tip
S evřel zas galantně svou krásnou múzu A by tu oslovil básnickou lůzu Š álí mě zrak? z duše mi čteš! A tak jen zašeptám DÍK ŽE TU JSEŠ!

Bambulka
05. 04. 2000
Dát tip
Vystihl jsi to naprosto přesně! Je to o tom všem a buďme za to rádi. DÍK!

Hackman
05. 04. 2000
Dát tip
jo tak nějak to je

AZALIN
05. 04. 2000
Dát tip
Supr, Sašo, ty jsi muž!!! A ty, Pse, ty lehni už!!! :-)))

Silvinka
05. 04. 2000
Dát tip
Azi: :o))))))

saggit
05. 04. 2000
Dát tip
Dávám tip! Proti samozvaným všeználkům. Dík.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru