Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z deníku života ...

05. 04. 2000
1
0
1176
Autor
Hannah

V deníku dny jsou jak ze života listy, na stránkách škrtance nalezneš místy, lidi jsou špinaví však ruce maj čistý, někdy jsou nejistí jindy zas jistí. Myšlenky černý a zákeřná chuť, "já nic, já muzikant, jen bůh mě suď", ač v srdci máš smutek, veselý buď, pyšně se nos a vypínej hruď! Nesmíš být zlomený, zoufalý, sám, musíš být lord a nesmíš být kmán, nesmíš se poddávat všem lidským hrám, záchytný v životě musíš mít prám!
Sarken
13. 04. 2000
Dát tip
zvláštnokrásný

Prokletí
11. 04. 2000
Dát tip
tohle kdyby šlo...hm, je mi smutno... ...ne z Tebe Mnoho lebek !

Bibša
11. 04. 2000
Dát tip
Aha, tady měl někdo na svět pěknou pifku! :-( Doufám, že teĎ se na tebe svět i lidi smějí a jarem přinášejí zase dobrou náladu a ty zrůžověné iluze.

kirkov
06. 04. 2000
Dát tip
Přijde mi to trošičku levnější, ale prosím proč ne i na to má člověk někdy chuť.

Saša
06. 04. 2000
Dát tip
Snad není z bohatého kraje však duši velkou vážně velkou má že píše srdcem i sníh kolem taje to pozná každý, kdo ji trochu zná ... :c)))

PS
06. 04. 2000
Dát tip
No, mě to trochu vyděsilo, ale podruhé už jsem si všiml, že tam tolik dvojznačnosti není... Dobrá. dobrá. :o) Ale poprvé mi to přišlo jako chvála egoismu. Musí se to číst moc pomalu. :o)

Laďa
05. 04. 2000
Dát tip
Hádejte, co je můj záchytný prám. Hannah to hezky napsala.

Lyryk
05. 04. 2000
Dát tip
Moc pěkné Hanni, vítám tvé verše.. :-))

Merle
05. 04. 2000
Dát tip
No, kdybych měl co vypnout, udělal bych to... :-)) dost dobrý...

AZALIN
05. 04. 2000
Dát tip
Tak tak.. kéž by těch šrámů bylo co nejmíň.. :-) A co nejvíc prámů!! :-)))

saggit
05. 04. 2000
Dát tip
Hezká podobenství, pěkný popis "života". Těším se na Tvou další tvorbu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru