Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sněžení na jaře

05. 04. 2000
2
0
1224
Autor
Hannah

Na každý strom i na každý keř, na každou větvičku, jehličí též, uléhá znaveně bělostný krov, pro radost sirotků, pro smutek vdov Bylo tu jaro však náhle tu není zbyli jen milenci chladem zaskočení víra po naději zlehka ohlédla se klesla pak znavena v tom zimním čase...
Cid
03. 05. 2000
Dát tip
Velmi dobré. Senzační popěvek na ohlédnutí zpátky.

Sarken
13. 04. 2000
Dát tip
nádhera tip

Bibša
11. 04. 2000
Dát tip
Saší: komunikace s tebou je skvělá, ráda se totiž směju:-))) Javert: vdovy:-)) Hannah: zbytečně dobré, krásně lyrické, lehounké jako vánek a mě se to prostě líbí!

Saša
10. 04. 2000
Dát tip
PS - ach souputníku, sorry tvá slova trochu bolí kdokoliv mě aspoň trochu zná ví že komunikace se mnu je šílená :c)))

kri tik tak
07. 04. 2000
Dát tip
(5) Docela by se mi to hodilo k nejake mezidejove scene v Mrazikovi. Coz nemyslim ve zlem, naopak - povedlo se Ti jednoduse a obratne zachytit a podat naladu. Libi se mi chladem zaskoceni milenci.

Merle
06. 04. 2000
Dát tip
Javert: ne, to jsi jen nepochopil...

PS
06. 04. 2000
Dát tip
:o))) Ehm ehm, Saša už si tohle aasi nepřečte, ale podle mě kritizovat báseň jinou básní je něco jako definice kruhem. :o) Na to lze říct vskutku jen "pěkné". A pro Javerta - já bych se například bez vdov obešel, rýmů je dost... Ale sedí to tam docela...

Saša
05. 04. 2000
Dát tip
Bělostní tanečníci vířící po ulici větrnou melodií díky níž ještě žijí tiše se snáší k zemi kde ještě vločka není na trávník uléhajíc do vhlka němě tajíc... :c))

Merle
05. 04. 2000
Dát tip
tohle je dokonalý.... tip jak tvé domovské město

Javert
05. 04. 2000
Dát tip
Hezké, ale stejně si trochu rýpnu: sirotci a vdovi jsou tam čistě kvůlivá rýmu, že?

AZALIN
05. 04. 2000
Dát tip
:-)

saggit
05. 04. 2000
Dát tip
Chtělo by to ještě sloku. Piš!!! Asi mám stejný pocity.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru