Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vektorová algebra

05. 04. 2000
0
0
1783
Autor
Amorph

Název je odvozen od předmětu, při kterém toto "dílo" vznikalo.

Byl pan Nepraš. Jednoho rána se probudil ve svém žižkovském bytě. Posadil se, vytřel si sajrajt z levého očka, potom z pravého, podrbal se na nose a najednou mu tak připadlo, že je docela jiný člověk, než když večer uléhal. Neviděl na sobě žádnou vnější změnu, snad jen, že přes noc malinko zhubl, vlastně ani vnitřní změnu -měl stejně flegmatickou náladu, jako včera. Ale něco jiného tu přece bylo. Nu, co, je nový pracovní den, pan Nepraš si vyčistí zuby a půjde do zaměstnání. A tak se také stalo. Pan Nepraš posílený dvěma loupáky a bílou kávou si v dobře padnoucím hnědém obleku vykračuje po ulici směrem k budově SPT Telecom. Tvářil se jako vždy neutrálně ale jen tak po očku sledoval, jestli na něm někdo nevidí něco zvláštního. Ano, zrovna teď se na něj na chvíli koukal ten starší pán naproti na zastávce. Chvíli nic a teď ho míjely dvě malé holčičky a hned za ním se začaly chichotat. Pan Nepraš stále zachovával neutrální výraz a kráčel dál. Teď do něj vrazila jakási plnoštíhlá dáma v odrbaném kožichu. Zakopla, zatočila se na podpatku a žuchla na zem. Vytřeštila na pana Nepraše oči, urychleně vstala a odporoučela se. Ani tímto incidentem se pan Nepraš nenechal vyvést ze své vcelku konstantní ranní pracovní nálady. Až když si před něj klekl nějaký světlovlasý brýlatý mladík a začal se modlit, tak už to pan Nepraš nevydržel. "Prosím vás, co to má znamena?" obořil se na mladíka. A jen s mírnou nadějí se zeptal:"Je na mě snad něco divného?" "No, víte, jak bych to.." blekotal mladík,"zkrátka, to je tajné." "Cože, tajné?" nechápal pan Nepraš. "Tedy nezlobte se" omlouval se mladík,"ale on se autor ještě nerozhodl, co s vámi vlastně je. A i kdyby to věděl, tak by vám to stejně neřekl, jelikož tím by šla celá pointa do háje." Pan Nepraš se zakabonil:"No, to ať se na to radši vysere." A tak se také stalo.
Sarken
13. 04. 2000
Dát tip
Che che bezvadnej závěr

Javert
11. 04. 2000
Dát tip
Tohle ani nemohlo vzniknout při jiné příležitosti než při algebře! :-)))

Prokletí
11. 04. 2000
Dát tip
a já nebudu maturovat z matyki.... ...hurará... ....ale vždycky si rád něco takovýhohle přečtu Mnoho lebek ! m. P.S.:pozdravuj ode mě pana Nepraše

clovrdik
10. 04. 2000
Dát tip
:-)) jo, dobrý :-)))

PS
06. 04. 2000
Dát tip
:o)))) Řekl bych, že ergo to vystihl přesně. :o)

Merle
05. 04. 2000
Dát tip
:-))))))))) DoD

ViNiL
05. 04. 2000
Dát tip
Jó, jó, to jsou ty chvíle s matematikou....

ergo
05. 04. 2000
Dát tip
Dlouhej, ale dobrej ftip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru