Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O nekonečnosti duše

05. 04. 2000
2
0
1010
Autor
Viktorka

vlastně to ani o ničem není, ale...

"Až ti bude nejhůř, vzpomeň si na mě holčičko..", řekl mi tenkrát ve snu. Jak jsem ho za to měla ráda! Jak ho za to mám ráda! Často jsem na něj vzpomínala a často na něj vzpomínám... Nepřišel. Od té doby jsem ho jen párkrát zahlédla koutkem oka v některých obzvlášť děsivých nočních můrách. Vždycky se usmíval. A já svůj strach pokaždé přeměnila ve zlost a vztek. Na něj. Až teď vím, že mě z nich probouzel. Jednou jsem rozšlehala vajíčko a vylila ho na chodník v očekávání věštby. Zakázala jsem všem, aby ho smyli, a tak se postupně změnilo v prach a zmizelo. Pochopila jsem, že takhle postupně zmizí všechno. Přestala jsem věřit v nekonečnost duše. Stala jsem se "člověkem" a začala "žít". Tedy: stýkala jsem se s lidmi, poměrně pravidelně jsem jedla i spala sama i nesama. A vlastně mě to vcelku bavilo. Pokud se to takhle vůbec dá vyjádřit. Zamilovala jsem se. Ze zamilovanosti se vyklubal podivný nádherný stav závislosti. A ty noce! Bože ty noce!! Tak naprosto intenzivní, že se téměř nedaly přežít. V té době jsem ho neviděla, dokonce ani náznakem v parku či metru. Za pár let, s dětmi a vráskami, jsem ho potkala. Seděl osaměle na lavičce se skloněnou hlavou. Nějak jsem věděla, že se jmenuje Alexandr Sakurajský. Přisedla jsem si. Nepohnul se. Po pár hodinách se zvedl a odešel. A já začala znovu věřit v nekonečnost duše.
Mámalibor
14. 04. 2001
Dát tip
t i p !

Sarken
13. 04. 2000
Dát tip
zatra…nevím proč, ale dost mě to chytlo děkuju

kri tik tak
07. 04. 2000
Dát tip
(8)Andel strazny? Neosvetlena tajemnost zanechava prichut po polknuti, sladkohorkou. Prechody deju prijemne osvezuji, zrovna kdyz uz se jedna myslenka zda byt spalujici. Prilivy a odlivy optimismu, pridavaji na realite (a poutavosti).

Saša
06. 04. 2000
Dát tip
Děkuji ... z oka mi skanula slza milá, příjemná, drzá ... tvůj styl mě za srdce vzal Viktorko, piš prosím dál

Merle
06. 04. 2000
Dát tip
cizí mi způsob - i tak se líbilo

Sluníčko
05. 04. 2000
Dát tip
Jé, nevim vlastně proč, ale líbí se mi to. Počkej přečtu si to ještě jednou... ...máš mojí poklonu, styl tvýho psaní jest mi příjemným.

Silvinka
05. 04. 2000
Dát tip
Viktorka, chcem Ti vzdať hold, Tvoje diela majú štýl i kvalitu, je to nielen na jeden tip! Je to zložité, no napriek tomu jasné, skvelá štylistika, navyše mne blízka myšlienka... Píš nám sem viac... Prosím.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru