Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kancelář

08. 11. 2002
0
1
505
Autor
Mahony

Vasnive odpoledne

Sedis v praci u sveho pocitace a moc te to uz nebavi. Kolega za tebou neco kopiruje na kopirce. Najednou citis jeho ruce za krkem, jak ti nezne masiruje krk a zada. Normalne by jsi mu vynadala co si to dovoleju, ale uleva z krku ti nedovoli rict ani slovo. Oddavas se masazi a zaklanis hlavu ...

Jak zaklonis hlavu citis jak se jeho ruce presouvaji na tva prsa .... lehce vjede pod tvou halenku a pohladi je jen pres tenkou podprsenku. Citis jak si vzrusena .... bradavky ti naramne ztvrdly pod jeho doteky. Na ustech ucitis jeho rty .... pomalu je otviras ... jazykem pomalu vjizdis do jeho ust a setkavas se s tim jeho ...

Jazyky jsou propletene a jeho ruce uz bloudi po tve odhalene hrudi. Tve ruce mu bloudi ve vlasech a ve vasnivem polibku pomalu prestavate vnimat okoli.

Otocis se k nemu na zidli .... divate se do oci .... mlcky s touhou v ocich ti sundava halenku a podprsenku ..... s uzasem bere tva nadra do ust a nezne je saje ...

Tve ruce zacnou dychtive rozepinat jeho kalhoty a nemuzes se dockat az vysvobodi jeho vzrusene muzstvi .....

Pritahnes si ho k sobe .... jednim tahem stahnes jeho kalhoty i slipy a pred oblicejem se ti zakyve jeho krvi nality ud. Pritisknes ho prsty k jeho telu a pomalu ho parkrat oliznes od spodu az po spicku ....

Konecne nedockave zacnes brat do ust jeho spicku a nezne sat jeho nality zalud ... pomalu po nem prejizdis rty a rukou hladis jeho koulicky vzrusenim pritahle uplne k telu ...

Rytmicky ho zacinas kourit a v jeho stenech slysis silici vzruseni....

Najednou te vezme a posadi na stul ..... zaklonis se dozadu a on ti pod minisukni stahne uz tak pekne promacene kalhotky dolu ...

Tve nohy drzi ve svych rukou a nezne je zahrnuje polibky od kotniku az po sami stred tve bytosti ...

Nezne olizne okoli tve muslicky .... a pak jazykem pomalu projede mezi tvymi zavojicky ....

Na jazyku citi tvou chut a slastne te zacne olizovat .... na chvili se zastavi na tvem postevacku a jemne ho saje ....

Stenas .... uz se nemuzes dockat az ucitis jeho muzstvi ve sve jeskynce .... citis jak krasne olizuje tvou tekouci studanku ..... kazdy jeho pohyb jazyku provazi tve slastne zastenani ...

Uz to nevydrzis .... pritahnes si ho k sobe a nechas vniknout do sve roztouzene jeskynky ....

Citis jak do tebe zajel az po koren .... vasnivym polibkem si ho pritahujes na sve telo a tve ruce si ho pritahuji za zadecek ...

Rytmicky se v tobe zacne pohybovat a ty citis to rostouci vzruseni vasich tel .... je ti krasne ... oddavas se te rozkosi a citis jak te privadi na vrchol blaha ..... jeste par pohybu a zacne tebou zmitat nadherny orgasmus ...

Pri pohledu na tve orgasmem se zmitajici telo i on vybuchne v extazi rozkose .... na posledni chvili s tebe vytahuje svuj ud ... a jeho horke sperma dopada na tva prsa a brisko .... v extazi ho naberes na svuj prst a labuznicky oliznes .... citis tu horkost a je ti krasne ... pada ti do naruce a tise si septate jak to bylo krasne .... hladi te vlasech a ty si v koutku duse premyslis jestli je to konec nebo jen zacatek .... je ti nadherne .........


1 názor

co to je :D :D


Vy jste to nepochopili!!!! Pak tu ženskou probudí opruzující šéf, kde že jsou ty materiály...... :-)))

Zilla
10. 11. 2002
Dát tip
Zkus to poslat do Lea či něčeho podobnýho, tam to možná bude mít úspěch... :o/

m11
09. 11. 2002
Dát tip
tak tohle je fakt píčovina. doslova. je to šovinistický a ke všemu blbě napsaný. antitip.

Litochowitz
08. 11. 2002
Dát tip
....spíš to bude konec, zítra se budou sobě vyhýbat.....a nebo je to jinak?:-))

Wopi
08. 11. 2002
Dát tip
za prvé: proč je to psáno ve druhé osobě? za druhé: nesplet sis server?? tenhle je o literatuře

hele - a nejsou to náhodou složený smsky? ne - že bych něco obdobnýho kdy dostávala, nicméně něco mi to připomíná... nicméně toto se mnou nehlo ani o píď

Wopi
08. 11. 2002
Dát tip
no, zato já jsem pohnutím bez sebe :))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru