Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co je to laska?

08. 11. 2002
6
0
1034
Autor
BDF

Zivotni zkusenost....

Láska je nádherny cit,ktery bolestivě spoji dva jedince v pár,aby je pak ještě bolestivěji mohl rozdělit....
kiksy
07. 09. 2005
Dát tip
t

Silvita
11. 04. 2005
Dát tip
něco na tom je. *

Celebrian
01. 03. 2005
Dát tip
No jak koukám už sem tu jednou byla. teď bych asi typ nedala, protže s tím nesouhlasím. Tohle píše zklamaný člověk, ale já myslim, že i přes všechny kopance je láska nádherná a nevím, proč by měl bolestivě spojovat? Tohle spojení je přeci krásný, ne

supizmus
26. 02. 2005
Dát tip
tohle určitě není láska

Dero
29. 02. 2004
Dát tip
Jsem na vahách ... no, neplatí to vždy ...

Sandra
24. 10. 2003
Dát tip
Koukám, že jsem nějak zapomněla dát tip, takže to napravuji

Sandra
25. 09. 2003
Dát tip
Přesně to vyjadřuje porozchodový depky nás všech, i tu moji .... Naštěstí už překonanou ....

"ktery bolestivě spoji dva jedince " kdyby je měl pojit bolestně, tak by nikdy do toho nešli, protože by se lásky báli a neustále před ní utíkali...

Celebrian
06. 05. 2003
Dát tip
Mě to přijde docela good...je to ne tip....

Soira
05. 02. 2003
Dát tip
Me to přijde drastický.Pro jednu stranu to bude určitě odlehčující,ne?Když už se rozešli...A taky proč bolestivě spojit??Přece to balení je na tom to hezký.Ale ze stránky podání je to fajn.Ber mě s nadhledem,jsem nová.

stepirolovo
14. 11. 2002
Dát tip
Zivot jen jen nahoda...laska hleda tvar skrze cloveka, clovek skrze lasku.

galaxy
13. 11. 2002
Dát tip
Něco natom je :-)*

BDF
11. 11. 2002
Dát tip
Pravda,psal jsem to v dost drsny porozchodovy depce..Je to spis vyjadreni aktualnich pocitu,nez nejaka neotresitelna pravda..Kazdopadne dik za nazory:o)

ater
08. 11. 2002
Dát tip
No, řekl bych, že to je trochu moc pesimistické (byť dozajista prožité a prožívané). Bolestivě spojí dva jedince v pár: vždy bolestivě?

clovicko
08. 11. 2002
Dát tip
Já myslím, že láska je víc než ten cit (pocit) ... je to o přátelství-pochopení-komunikaci a věrnosti. Pokud se dva lidé odcizí, musí si věnovat čas a víc komunikovat, pokud se ztratí onen pocit, zvážit, zda je/byla ta jeho láska opravdu jen ten pocit .... k tomu asi dojde v každém vstahu ..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru