Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hobluj Emane!

08. 11. 2002
5
0
1347
Autor
Tvarožník

Když již víš jak, ale nevíš koho!

 

Hobluj Emane!

..

Tučňák: „Je jaro“. A všichni  tancujeme foxtrot.

¨

Šachista: „Na B8.“ Obzor se rozhořel zelenkavou září. V továrních halách se začal ozývat zvuk otvíraných svačin.

¨

Řidič: „Jeď!!“ Soustředné kruhy na hladině hořely jak vích… CML. CML. CML.

¨

Krmič: „Ta kousavá pořád ještě nežere?“ Vlak má zpoždění 10 minut. Přesedňete!

¨

Prodavačka: „Můžu nechat?“ Invalidní vozík skřípe; potřeboval by namazat.

¨

Můžete! Květiny nás poctily svým jemným svitem.

..

Emane hobluj!

 


Nicollette
17. 02. 2006
Dát tip
:o)))))))))))) sakra proč takovej smysl pro humór nemužou mít i ženský? .-)))

T_O_M_
28. 02. 2003
Dát tip
Emane neboj se toho a hobluj jak drak! :o)

galaxy
12. 11. 2002
Dát tip
:o)*

Shammann
11. 11. 2002
Dát tip
Seregil:není zač:-)

Seregil
09. 11. 2002
Dát tip
Dík Shammanne... Tip a klub jestli dovolíš Tvarožníku...

Litochowitz
08. 11. 2002
Dát tip
....tak nějak mi to přijde jako slušnej paskvil....pokud se pletu tak se pletu:-))

Shammann
08. 11. 2002
Dát tip
Řekl bůh zavřekl dveře, protože táhlo... Maminka má vždycky pravdu. A ten právník v tý heroinový aféře přešel radši na trip Dalo by se...

clovicko
08. 11. 2002
Dát tip
konečně někdo nenormální, už jsem si myslel ... :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru