Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ma smrt...

10. 11. 2002
8
0
1798

omlouvam se za diakritiku,ale momentalne ziju mimo CR,takze text nemuzu obohatit o hacky a carky :(

Pomalu klopytam pres rozbite dlazdeni,vyhybam se troskam zricenych chramu a palacu, prekracuji mrtve muze,zeny...deti.

Placu. Ja,mocny buh,pan nesmirne rise,vladce nad silami,ktere dokazi menit a nicit cele svety,placu. Rozdiram si nehty tvar, padam, zvedam se na kolena a busim pesti do zeme az se samotna Bila vez otrasa v zakladech.

Privolavam bouri a jeji blesky mne bicuji,jak se marne snazim najit osvobozeni,unik z teto pasti, unik z vezeni valky. Citim,ze moje sila pomalu mizi,citim,ze vira zanika,citim...prichod nevyhnutelneho. Konecne,nalezam ruiny Svateho mista. Strecha se propadla a steny se co nevidet zhrouti take,presto,to nejdulezitejsi zustalo nedotceno. Prudkym mavnutim shazuji sut a mrtva tela z katafalku. Do rohu stavim svice. Leham si,klidne, a myslim na to,co bylo a co je nyni. Vim co prijde.

 

Zaviram oci, boure se utisuje...

 

Dve Vysoke postavy si prohlizeji chladne telo.
" Zemrel," rekla jedna z nich.
Druha zavrti hlavou. " Jsme vecni. Podivej."

Oba se zahledi na obrovsky trun,vykladany slonovinou. Jejich oci, ktere vidi vic,nez oci smrtelniku, rozeznavaji poloprusvitne obrysy muze-valecnika, sediciho na trune, hlavu sklonenou a podeprenou pravou rukou. Druha svira skutecny mec. Cepel matne zari a v seru jsou jasne citelna tato slova.

 

" Zavrzeni a zapomenuti, dlime v temnotach."


Narwen
29. 11. 2002
Dát tip
* jeste, ze nejsem Imar ;)

Seregil
19. 11. 2002
Dát tip
Velmi fajnové... tipuji (ani jinak nelze) avi

hurvinek
19. 11. 2002
Dát tip
velmi prijemne tip

Ansuz
15. 11. 2002
Dát tip
Zajímavé... Mimochodem, ty jsi tu diakritiku někdy používal? :-))

Drui
13. 11. 2002
Dát tip
Hey! Eleyne řikala, že bys ty zlenice stihnout moh... Skus to, please!!!

Faramiris
11. 11. 2002
Dát tip
dlime v Temnotach... jak moc pravdy v tomhle vsem je... myslis, ze tim, ze jsme nesmrtelni, opravdu nas jednoho po druhem ceka takovyhle konec?? konec... relativni.. zvlastni, ze i kdyz nejsem Kral Bile Veze, tohle je tak strasne podobne tomu, na co jsem myslela taky.. nehledej v tom nic vic, nez pisu, ale vymen si osobu Krale Bile Veze za Aesnarr a muzeme jen doufat, ze nebudou dalsi IMAR, na ktere by bylo mozne tohle aplikovat :)

Drui
11. 11. 2002
Dát tip
Hezky atmosférický... A propos, zdravím do sluného Edinburgu :))) Škoda žes nebyl teď v Praze na Vampiru...

Drui : bohuzel,slunny teda Edinburgh neni :)) 80% casu tady leje,leje,leje,leje = jeste,ze mam rad dest,jinak bych se asi zblaznil... Vampejri me mrzej,co se da delat...ani Zlenice nestihnu...holt si to zaklinaci pristi rok tolik neuzijou no :) (kecam - kvesty pro ne stejne bude delat nase skupina)

Jeanne
11. 11. 2002
Dát tip
tipanec

Dvoukvitek
11. 11. 2002
Dát tip
nesmrtelnost je někdy jako prokletí Ť

Ageran
11. 11. 2002
Dát tip
My jsme IMAR... Ani smrt není vykoupení... Tip

fungus2
10. 11. 2002
Dát tip
No tohle mě velmi zaujalo.TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru