Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

krovi, mateni - zavazne odhaleni

10. 11. 2002
0
0
637
Autor
nax

tento text byl cracknut ze site jedne organizace zabyvajici se bezpecnosti a ekonomickymi zajmy USA. vzhledem k zavaznosti a jeho dopadu jsem v rychlosti nestihl nic jineho nez ho predhodit jednomu volne siritelnemu translatoru a opravit nejzavaznejsi chyby. pokud pro vas bude nasledujici text prilis silna kava, berte ho prosim jen jako fikci. zainteresovani vsak vedi...

jo jirka krovi to obcas prehani. vsude sama noblesa a mezi tim vsim je jeden venkovskej buran co by nejradsi od rana do vecera flusal tabak a valel se pred televizi. jo jirka to proste prehani.

 

tuhle se mu nechtelo do uceni textu. prej ze si muze delat co chce! on! vsadil bych se ze to ma od sveho otce. ten se taky citil panem sveta, ale pokud mi pamet slouzi tak daleko vic poslouchal. to vite, on byl jeste ze stary skoly. treba takovej kenedy na nej udelal velkej dojem. teda ne ze by nejak zral ty jeho blaboly a tak, ale ten jeho konec...

 

no proste mel nasrano v botech. baal se. pochopil tim svim trpaslicim mozeckem svoji ulohu. narozdil od sveho syna. ten rozmazlenej parchant to nechape. jo po jedenactym to byl jako vymenenej. najednou mel plny kata a na otevrenym prostranctvi by ho nedostal ani parem volu. a navic nam neveril. je to pro tvoje dobro jirko, rikali jsme mu. neveril nam. to je to nejhorsi co muze takovej clovek udelat. neveril nam, ze to cely spadlo kuli jeho procentum.

 

takovy prace co nas stalo ho dostat tam kde je a von ted jenom cumi na fotbal. kreten. kdyby se aspon poradne ucil ty texty kdyz uz nic jinyho, ale von jen sedi pred bednou a kdyz zamavat na nejakou kameru ... no to je vzdycky reci!

 

no a v posledni dobe uz ani nechce ami zadny navstevy. jeste ze aspon s tim nemeckym komunistickoekologistickym frajerem se nam to podarilo zahrat do outu, jako s tim fotbalem. btw to byl ale poradne dobrej tah, ted vypadame jako my ti poskozeny. ale to nic nemeni na tom ze uz si moc dovoluje. ceho je moc toho je prilis.

 

asi ho dame voddelat. ne asi hned, takovy tupci s dobrym rodokmenem a nizkym iq se jen dost spatne hledaji, ale do voleb je jeste casu dost a kdyz vodpravime republikanskeho prezidenta a pak to svedeme treba na naseho neexistujiciho pritele usamu, tak to maji republikani v pristich volbach jasne vyhrane.

 

sakra jak ja se tesim na spolupraci s nekym kdo furt nebude odmlouvat!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru