Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sexuální revoluce

14. 11. 2002
1
0
1229
Autor
Willi

                                    Bože prosím Tě v jakém

                                    že světě to žijem?

                                    Obcujem mezi sebou

                                    a přitom snad ani

                                    trochu nemilujem!

                                    Svých chtíčů jsme

                                    zajatci a otroci!

                                    Tak ptám se jak

                                    je lidskému plemeni

                                    ještě vůbec pomoci?

                                  

 

                                    Prý nové století

                                    prý sexuální revoluce

                                    na čele snad máme

                                    Kainovo prokletí

                                    a někam zmizela i

                                    slavná Darwinova

                                    teorie evoluce!

                                                                      

                                


m11
16. 11. 2002
Dát tip
proč k tomu prosit Boha???????????????????

Fil
15. 11. 2002
Dát tip
Soulož to je pouhý klam, jednou sem a jednou tam! :-))))))

Škvarýš
14. 11. 2002
Dát tip
je to vo úhlu pohledu... před několika lety bych mohl říkat něco jako... Bože prosím Tě v jakém že světě to žijem? Milujeme se a přitom spolu ani trochu neobcujeme...

Albireo
14. 11. 2002
Dát tip
Willi, ale bez toho sexu by se ani ten Darwinův přirozený výběr nemohl uplatnit.

Willi
14. 11. 2002
Dát tip
Víš Albi já mám sex ráda, ale poslednídobou ti mám jaksi pocit, že se nám někam vytratil cit, ale to ty asik nepochopíš! Škvarýš: Viz to co Albi.

Albireo
14. 11. 2002
Dát tip
Willi, já také k sexu potřebuju být zamilovaný. Aspoň trochu, ale většinou jsem moc moc moc.

pamadeus
14. 11. 2002
Dát tip
Myslím, že sex, když je člověk zamilovaný je nej. Ovšem sex je příjemný téměř vždycky.

Astalavista
14. 11. 2002
Dát tip
Jo, pamadeus to napsal přesně... Willi: milovala ses někdy s někým koho si nemilovala...?

Willi
14. 11. 2002
Dát tip
Asta: Právě že jo a stálo to za starou belu!

Quinn
14. 11. 2002
Dát tip
Sakra práce... Willi, Willi, zrovna teď si mi moc timhle dílkem nepomohla :o)))

Astalavista
14. 11. 2002
Dát tip
No a jsi přesvědčená, že to stálo za starou belu jen kvůli tomu, že v tom nebyl cit?

Willi
14. 11. 2002
Dát tip
Asta: Jo, protože já jsem duše citlivá a k sexu potřebuji cit! Quinn: A jak jsem ti mohla pomoci?

Quinn
14. 11. 2002
Dát tip
Asi nijak, ne asi, určitě... Když si přečteš moje dílko Věříš mi? pochopíš...

Astalavista
14. 11. 2002
Dát tip
Tak proč si na to přistoupila, když si věděla, že to bude bez citu...? :))) Né, neřeš to, jen si myslim, nebo alespoň podle sebe vim (u chlapů je to ale trochu jinak), že když propukne ta pravá vášeň, neslyšíš, nevidíš a tak... tak to je super...je to těžký, prototže je to samostatná kategorie, láska+sex a sex...:)

Nuitík
14. 11. 2002
Dát tip
nelíbí se mi to

LaMouette
14. 11. 2002
Dát tip
porát su asik woptimista... a myslim si, že teho sexu bez těch citů je minimum:-))) Ale má to hlavu a patu.. a v moooc líbivý formě.. děkuji:-))*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru