Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pocity

08. 04. 2000
0
0
666
Autor
SyrDake

dnes se mi chce zpivat tak spis nez ctete si to zazpivejte :-)

když jdu po ulici pochybuji o své existenci potkávám bezdomovce ten klátí se rukama nohama vytáhne flašku ,úsměv - na vem si přemýšlím ,zda to není jenom fiktivní představa piju z oslintané láhve cítím v sobě silný mok pak ještě on ,už nezbývá ani lok hledáme v sobě kouska citu nechápu proč se vzteká ,když došlo pití co je to za banalitu naše dvě tváře se přestávají tvářit spíše začínají agresivně zářit pocity nahuštěné a strach v naších očích ženou nás domů k ženě většinou v otupělých nocích *************************************** teď jsem tu měl návštěvu a ňakým záhadným způsobem se mi vypařila má zpívá nálada , tak někdy příště ....
Sarken
13. 04. 2000
Dát tip
pokoušela jsem se to zpívat se Žbirkou (láske je len jedna) to asi není ta pravá melodie, viď?

Šílená
09. 04. 2000
Dát tip
netýká se to sice tvé básně ke které moc nevím co říct ale poslední dva řádky mě veeeelmi pobavily:o)))) Takové návštěvy znám:o)!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru