Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

*bez názvu*

08. 04. 2000
2
0
515
Autor
bosnia

Válka není vůbec pěkná... následky jsou ještě horší... nsledky přetrvávají a jen láska je má schopnost je potlačit...

Země krví zalitá tou která se nesmívá. Domov mnoha těl všech těch co stihl vytřel Matky všech mladíků s očima plných smutku. Otcové ti kteří zažili stejná i ještě horší urtpení Děti z lásky narozené toť jediná buducnost této země ...
Eternal
26. 04. 2000
Dát tip
Příteli z Paříže, mám radost že jsi se zde usídlil, a že Tvé verše probudí spáče :o)

Kittie
12. 04. 2000
Dát tip
Saša má pravdu.. a s tím zásahem do duše.. to téma zasáhne!

Saša
10. 04. 2000
Dát tip
Cokoli řeknu, bude použito proti mně ... a přece: 1. verše proti válce jsou nekritizovatelné 2. chce to trochu opravit gramatiku 3. láska je opravdu mocná čarodějka 4. hluboce mě tvé verše zasáhly v duši, v mysli ...

Bibša
10. 04. 2000
Dát tip
podepisuju se pod Sašu, zase nastává doba, kdy mi čte myšlenky! Neustále.

Anonym
10. 04. 2000
Dát tip
Že se tak blbě ptám, ale co je tam za chyby?? :o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru