Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zelená míle

18. 11. 2002
5
1
972
Autor
Kubrick

Tenhle kousek je takovej můj první pokus. Zdá se mi docela slabej, ale buďte jemní v kritice, je to poprvé. Je to inspirovaný S.Kingem(doufám, že víte kdo to je)!

Ležím na posteli, a je-li v mém pokoji Měsíc, dívám se na něj. Prší. Kapky deště monotónně bubnují na parapet. Ležím tam a čekám. Myslím na život, jak jsem o něj přišla, jak mi celý v červeném v tom dešti protéká mezi prsty, a čekám.

  

Každý z nás musí umřít, Výjimky nejsou žádné. Je mi to zcela jasné, ale někdy, ach panebože, je Zelená míle tak dlouhá.


1 názor

pivnik
12. 02. 2007
Dát tip
The green mile... chudak Joh Cofee... *

Kubrick
09. 12. 2002
Dát tip
Tak to vim úplně přesně.Máš na sobě.......to nemůžu uvés, páč je to do nevhodné..............

Kubrick
08. 12. 2002
Dát tip
Hmmmmmm. Díky ti za TIP tvore.Ne každej má rád děšť...... V noci.

Wemi
25. 11. 2002
Dát tip
heheeee... ale moc ti to nejde... když are jů vočing mí....tak co mám teď na sobě he....nevíííííšššš

Wemi
22. 11. 2002
Dát tip
eh... to seš prostě ty nooo.... typický....ale krásný, supr

Kubrick
22. 11. 2002
Dát tip
Jaký supr?Hele moc si ze mě neutahuj jo?Ty Wemeno wemení

Wemi
22. 11. 2002
Dát tip
neee to já bych přece nikdy... dyk mě znaš neeee

Kubrick
22. 11. 2002
Dát tip
Právě poněvadž tě znám, tak si na tebe dávám pozor.Já tě monitoruju. I´m watching you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§

Kubrick
21. 11. 2002
Dát tip
Díky za tip.Určitě do toho půjdu.

Seregil
18. 11. 2002
Dát tip
Jo a to sakra dlouhá... Vystihlas (?) to velmi dobře.... avi

turandot
18. 11. 2002
Dát tip
Jo. Sakra...je-li v mém pokoji Měsíc, dívám se na něj....sakra, sakra, to je přece krásný....Tývole, Andees...jsi sřevo poetismu :-)..nádhera.

Kubrick
18. 11. 2002
Dát tip
Díky,díky.Autogramiáda až později

Kubrick
18. 11. 2002
Dát tip
Jo.Míšo!!!!!!!!!!!Nemůžu přijít v sedm ke školce,páč mám trénink AŽ do sedmi.Takže se schůzka ruší nebo se srzíme pozdějc.Co????????

Wopi
18. 11. 2002
Dát tip
nebyly by lepší vzkazy přes zprávy?? fakt chceš i po roce mít pod dílem tohle?

turandot
18. 11. 2002
Dát tip
:-) si piš, že se zúčastnim:-)...fanatická fanynka:-)...hlavně nás, proboha, neusměrňuj proudama ledový vody...mysli na zdraví svých fanatických spoluobčanů...musí se eště dopravit přes celou matičku Prahu domů....a kosa světem vládne. HAF:-)

Astalavista
18. 11. 2002
Dát tip
To mě docela pobavilo... dáš si nick Kubrick a inspiruješ se Kingem.... To by samo o sobě ještě nic neznamenalo, ale kus, který tady uvádíš, není nic původního. Každý, kdo viděl filmovou verzi Kingovy knihy, si vybaví smutného obra Johna Coffeeho, jak čeká v cele smrti na tu svojí poslední míli a tváří se tak, že by na něj šla použít i Balada o očích topičových.. Ale kde je autorský přínos, kde je myšlenka... je to fragment, který vznikl ze silného zážitku, dojmu, který jsi měla z četby nebo z filmu a cítila jsi potřebu to vypsat...

Kubrick
18. 11. 2002
Dát tip
No tak to jsi mě úplně odhalil.Díky za tu vražednou kritiku.

Astalavista
18. 11. 2002
Dát tip
Nééé, to neměla bejt vraždená kritika..:))) Já bych ani mouše křídla neutrhnul... Spíš jsem ti chtěl pomoct, abys v psaní byla sama sebou, i když každý ze začátku píše podle vzorů... Ale když už jsme u toho Kinga, nedávno u nás vyšly jeho memoáry O psaní a tam je dosta zajímavejch postřehů, jak, co a proč psát. Jestli je to tvůj oblíbenec, rozhodně si to přečti...:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru