Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

existence

Výběr: Lyryk
20. 11. 2002
4
0
551
Autor
surreal

jedovaté vzdechy úzkosti

ploutví na prsou studí

ještě víc masa z kosti

trhejte dál,vy  z krve rudí

 

zrada si otře růží

ústa, jež byla medová

obnažen vlk a beran v kůži

spálila slunce v kámen doba ledová


hunllef
16. 11. 2005
Dát tip
barva fuj, jinak báseň nevím....sakra, musím ti ještě přijít na chuť, trošku zapřemýšlet....

Semiramis
23. 08. 2005
Dát tip
moc dobře, je to reakce na společnost? perfektně volená slova, má to hlavu a patu, je to dobré. tip* mimochodem máš hezký nick a to odpovídá i k vytříbené volbě oblíbených pisálků. S.

Pája
27. 11. 2002
Dát tip
*

Houbatec
20. 11. 2002
Dát tip
Fuj..to si teda vybral děsnou barvu. :)

Krel
20. 11. 2002
Dát tip
chm...ta barva mi zásadně nesedí k náladě té básničky...

Jablko
20. 11. 2002
Dát tip
Myslím, že barva může evokovat existenciální pocit absurdity a úzkosti právě tím, jak je hnusná, přesněji nepřirozená. Navíc se zde mluví o růži, kterou jsou utřena ústa zrady, která budou zřejmě od jedu. Růže, nasáklá jedem, může mít přesně tuhle barvu...Báseň sama o sobě dobře rezonuje s názvem, je existenciálně (v literárním smyslu) skoupá na obrazy, její hlavní funkcí je sdělnost, atmosféra, která vypovídá o stavu duše, a to je zde splněno více než dobře.

des_te_meer
20. 11. 2002
Dát tip
zni mi to moc dobre *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru