Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyhasnout...

22. 11. 2002
5
0
827
Autor
Rézi

Tak jsem tu zase...A zase to skončilo tam, kde asi nemělo...Ach jo...

Světlo lampy  se odráží v louži. Prší. Kapky se přibližují a vzdalují od světla utopeného ve vodě. Jsou jako elektrické výbojky. Dokouřila. Cigaretu odhodila do kaluže. Ta zasyčela a zhasla. Zhasla, jako hasne život. Ubohý život ubohých lidí. Zapálí se, hoří a pak zhasne. Někdy hasne dlouho, někdy pomaleji. Zhasne však vždycky...,,Je lepší vyhořet, než vyhasnout." V uších jí zní ta slova. Slova z dopisu na rozloučenou. On vyhořel. Jeho život byl krátkej,ohnivej... Pak zhasl... Come, as you are, as you were, as I won't you to be... Zhasl, a přesto je tu stále.Je to zvláštní, jak dokáže bejt někdo věčnej... Zapálila si ještě jednu. Sledovala odpadávající popel.Možná pochopila život...Možná... 
Semeno
07. 12. 2002
Dát tip
Senking. Bloumám už dlouho.. :o)

Shammann
06. 12. 2002
Dát tip
diakritika je to co tady není dodrženo(čárky háčky) mám pocit, že to je až moc fajn.

Semeno
27. 11. 2002
Dát tip
okoukaný. grungerský. romantický. omšelý. krásný. hluboký. klišé. krátký. dlouhý. (by mě zajímalo, co je to diakritika) Mám pocit, že ti dám tip.

turandot
26. 11. 2002
Dát tip
....I'm so happy, couse today I've found my friends....and just maybe I'm to blame for all I've heart....I shaved my head. Bože. Grungerský. Výborný. nezhasnul-vyhořel.....

WiruZ
25. 11. 2002
Dát tip
Je lepší vyhořet, než vyhasnout.... svatá pravda Kurte.... a tobě skláním poklonu s úšklebkem ve tváři vytvarovaném do *t*

m11
25. 11. 2002
Dát tip
t

Cirilla
22. 11. 2002
Dát tip
ta atmosféra tam je, akorát mi kazí dojem diakritika, ale to je docela nepodstatný. Mám chuť si zapálit :)

no... tváří se to hluboce, ale je to mělké... jako ta louže, co se v ní odráží to utopené světlo... možná pro někoho opravdu je velkej objev, že život končí tu rychlejš a tu pomalejš, ale většinou to lidi věděj dřív, než začnou kouřit jo - přirovnání života k cigeretě - to už je pořádný klišé, to teda jo

Brouku brouku, musíš uznat, že přirovnání života ke koulím, které si někdo válí..... je také poněkuď omšelé... :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru