Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hard and Heavy

24. 11. 2002
3
0
2839
Autor
Borec

Diskuse na téma Hard and Heavy...

Rádio Beat

Každá neděle 20:00 - 24:00


 


 


Hanca
11. 11. 2003
Dát tip
Muzika, melodie, rytmus, dává nám nový impuls, každá je jiná a každá je svým způsobem krásná, poslouchám jí podle nálady, ale žádnou ani tu dechovku neodsuzuji, v každé něco je, nejraději mám muziku energickou, ale někdy zase melancholickou, líbí se mi věci, které podněcují emoce.

Robynson
09. 09. 2003
Dát tip
Každý rádio je dobrý počin. Čím více tím lépe. A nefňukejte pořád :§)

nin
02. 07. 2003
Dát tip
ale napsals KAŽDÁ kapela já ti rozumím...

nin
01. 07. 2003
Dát tip
no, když se podíváš třeba na Bowieho klip k Hearts Filthy Lesson, ukaž mi, co se tam předvádí za pohodu :)) - ten klip je prostě součástí toho cd stejně jako povídka v bookletu... a jiný...

JosefTupý
01. 07. 2003
Dát tip
výjimka potvrzuje pravidlo, samozřejmě. :) já jsem si chtěl jen píchnou do vosího hnízda, ale drtivá většina klipů mluví stejnou filmovou řečí.

Nevim, o čem vůbec mluvíte, neznám, rádio neposlouchám, ale podotknu, že je to stejně určený k zániku, jako všecko, co je dobrý. Když jsem objevila stanici O, tak tam taky hráli skvělý věci, Landu, Buty, Lucii, Vanastowky, taky spousta takovejch docela neznámejch českejch, Krucipisk třeba (nevim, jak se dělá přehláska)...ale taky cizí.....rock. Měla jsem je puštěný, jak jsem byla doma. A teď! Ani nevim, jak se všecky ty blonďatý Britney jmenujou. A tak už je neposlouchám a je mi to líto.

JosefTupý
30. 06. 2003
Dát tip
já vás naseru, jo?:) každá kapela, která se zmůže na propagovanej klip, je sračka:) klipy jsou o ničem, nuda, jen prodloužená ruka byznisu, reklama na kapelu, ukazou v nich, jak jsou kapely v pohodě, skvělé, doslova jak jsou všichni božský (!) a spoustu dalších blábolů, který mne na kapele absolutně nezajímají. za celej život jsem viděl opravdu jen pár klipů, který byly pěkný. jedním z nich bylo nějaký techno vizuelně doprovozený erupcemi na Slunci. to bylo fajn, nenásilný, nekřečovitý a slušně udělaný.

Borec
02. 12. 2002
Dát tip
Teď zkončilo další Hard and Heavy a byl to fakt nářez!

Borec
29. 11. 2002
Dát tip
rebecca13: Fakt to zkus. Je to skvělý.

alina
25. 11. 2002
Dát tip
Když se mi omylem někdy přihodí, že jsem v ten čas doma a mám ucho u rádia ;), poslouchám a ráda!

Aki
25. 11. 2002
Dát tip
rádio bít neposlouchám, páč ho u nás nechytnu... auditorium??? víš ty vůbec, co to je? :o)

ICE
25. 11. 2002
Dát tip
Radio BEAT je naprosto skvelý!!!:)) V nedeli se vracim zpet do maticky Prahy takze posloucham:)) Doporucuji zkusit Twardowski: Klasika? Proč ne - takový Smetana...:)) Ale tohle je taky KLASIKA...:))

JosefTupý
25. 11. 2002
Dát tip
Twa: začal jsem se ráno budit ČR 3 - Vltava, pak přepnu ale na R1) ;o)))

Twardowski
25. 11. 2002
Dát tip
josef: me budi pes svym studenym cumakem :-)

nin
25. 11. 2002
Dát tip
když rádio beat vzniklo, měla jsem z toho dost radost, páč na Radiu 1 je skoro pokaždý, když to zapnu, už jenom tekkno apod., ale jsem dost zklamaná z toho, jak tam moderátoři furt žvaněj a žvaněj (jednou se tam ptali Ivety Bartošový (!), co koupila dítěti za psa!!!), taky mi připadá, že na to, jaký to má možnosti, to je krapet nevyužitej prostor, že tam hrajou furt od těch samejch kapel ty stejný skladby, jako by tam měli od nich vždycky jenom jedno cd :), takže je to až moc klasika :-)))) no, aspoň že tohle tady je, rádií, co by hrály něco jinýho než pop, není nikdy dost

JosefTupý
25. 11. 2002
Dát tip
nin: Iveta Bartošová? a poslouchala si opravdu R1? nevím, nevím...

Borec
25. 11. 2002
Dát tip
Včera jsem Hard and Heavy chvíli poslouchal a byl to fakt nářez. Když jsem to pustil, tak tam byla 3x Nirvana a pak další skvělý věci...

Borec
25. 11. 2002
Dát tip
Aki: Když to rádio nechytneš, tak ho můžeš poslouchat přez net, ne? Fakt to stojí za to...

nin
25. 11. 2002
Dát tip
ne, poslouchala jsem rádio Beat :-))) fakt, jednou dopoledne jsem to poslouchala v práci, pár minut s ní moderátoři kecali, jasněže na R1 by to bylo neskutečný, ale i tady mě to překvapilo

Aki
25. 11. 2002
Dát tip
Borec: abych platil telekomu za to, že si poslechnu rádio... já vím, že je skvělý, když jsem v Praze, ladím ho na autorádiu taky, ale jelikož moje fonotéka obsahuje cca 300 cédéček a tak 70% z toho je rock, myslím, že si můžu udělat rádio klidně doma na věži... a navíc mi hrajou vždycky to, na co mám zrovna náladu... :o))

Borec
25. 11. 2002
Dát tip
Aki: Mě na Hard and Heavy hrajou taky to na co mám zrovna náladu. Tam je prostě všechno super, ale vždycky počkám, až se to pořádně rozjede a začínám to poslouchat tak v 9... A internet mám přez kabelovku, takže můžu rádio poslouchat od rána do večera...

Borec
24. 11. 2002
Dát tip
Poslouchá to někdo?

Wopi
24. 11. 2002
Dát tip
šumění větru ve větvích borovic... bublání lesní bystřiny... poslouchá to někdo? :)

Borec
24. 11. 2002
Dát tip
Řekl bych, že Hard and Heavy je trochu o něčem jinym...

Wopi
24. 11. 2002
Dát tip
fakt? :))))

Twardowski
24. 11. 2002
Dát tip
Ja nejradeji klasiku, fakt...

Borec
24. 11. 2002
Dát tip
Zrovna teď dávaj Hard and Heavy na radiu Beat... A je to pořádná klasika...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru