Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Víla

10. 04. 2000
0
0
899
Autor
Lenny

Přišla tma a přišla noc. Pro něj málo, pro nic moc. Lehký strach a lehké chvění. Minulost pro světlo denní. První hra a první dotek nadělal ji v hlavě zmatek. Něžná slůvka, něžné hraní. Tajemství pro slunce ranní. Nový den a nová síla. Žíznivá jak pouštní víla chce pít rty a reakce? Oblík se, šel do práce...
Hřeje na duši.

Sarken
24. 04. 2000
Dát tip
viz Písmák

Tanizaki
19. 04. 2000
Dát tip
(hihi) smutná to taková rána... leč z něčeho žít musí.. :-))

Bambulka
12. 04. 2000
Dát tip
Vílo ze čtvrtého patra(:-))), komuže to ležíš v klíně? Ležíš jako kočka hravá, očka mžouraj líně. :-)) Tajemství pro slunce ranní - to je moc krásný! A ten konec - na mě trošku drsný, ale to jsi přesně Ty! Úsměv na tváři vykouzlen!:-)))

Merle
11. 04. 2000
Dát tip
:-)))))) Asi bych měl spíš politovat tvoji romatickou duši, než se tý básničce smát... ale nemůžu si pomoc. Jinak je to dost dobře zpracovaný, a lyrika celou dobu neprozrazuje jaká že to bude pointa. Na tip to není, ale už skoro.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru