Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

touha

25. 11. 2002
2
0
1033
Autor
jupiter21

pro své srdce a rozum,a smyslu dvojsmyslů

Jsem vařen v kotli touhy

který mi připravila ona

ale byla to moje volba

a šel bych do ní znova


Jeanne
21. 01. 2003
Dát tip
*

Seki
14. 01. 2003
Dát tip
Je to hrůza, ale dostáváš tip za snahu.

jupiter21
09. 12. 2002
Dát tip
díky za to hodnocení, trocha literární průpravy mi může jenom prospět, protože o jednoslabičném rýmu či dvojslabičném jsem skoro neslyšel, jenom vzdáleně. každopádně díky moc za to cos mi k mym básním(skoro se mi to ani tak nazývat nechce) určitě mě to něco dalo. ještě pár takových kritik a bude ze mě hotový básník,co? ;-)

Tichotam
09. 12. 2002
Dát tip
jasně:o) ...ale spíš než pposlouchat kritiky bych radil číst a psát...to jediný pomáhá:o)

Tichotam
05. 12. 2002
Dát tip
už jsem se koukám vyjadřoval:o)...tak teď bych snad ještě ...zkoušel jsi někdy nerýmovat? je to super:o) a v češtině je rým dvojslabičný...jednoslabičný jedině v případě že je to slovo jednoslabičné:o) takže třeba: láska - páska kormidlo - povidlo aspirin - plný rýn :o)) ale "ona - volba - znova"...ne e... jinač k tématu:o)...taky do toho kotle s oblibou opakovaně a vědomě lezu:o)

Litochowitz
25. 11. 2002
Dát tip
...fakt znova?.....rozmysli si to ještě:-)

Shammann
25. 11. 2002
Dát tip
Hlavně je to mini!

Tichotam
25. 11. 2002
Dát tip
hůů

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru