Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Otěvřel pravé oko...

28. 11. 2002
8
0
1122
Autor
Noise

... Při hodině češtiny jsme dostali za úkol něco psát .. muselo to začínat ... \"Otevřel pravé oko ... \" a dál už to bylo jen na nás ... Každou chvíli pí. prof. řekla nějaké slovo a my jsme ho do toho našeho psaní museli nějak zakomponovat (každé tlustě napsané slovo, je ono vyřknuté slovo ... ) Věnováno Bizonovi, jelikož se v textu vyskytuje :o) A také všem, které balím :o)))))))

... Otevřel právé oko. Rozhlédl se kolem sebe a opět usnul. Probudil se až za tři hodiny, kdy ho probudil z krásného sna zvláštní zvuk. Znělo to, jakoby se mu po bytě proháněla tlupa bizonů. Posadil se a říká si : " To jsem ale blázen, kde to jsem??" Odpověd´ na tuto otázku nedostal. Donekonečna si opakoval v hlavě včerejší den, ale nemohl se dopátrat toho, co dělal, že se ted´ ocitl na vlakovém nádraží plném lidí.

     Když tu ho z přemýšlení vyrušilo "KŘACH" a  "BUM". Otočil se, za ním byl mladík v uniformě, který sbíral kufry, které se povalovaly na zemi jako klikatice. Přišel k němu starší pán, na první pohled bylo vidět, že je zahořklý, už trochu přešlý životem a povídá mladíkovi : "Kolikrát Vám mám říkat Filipe, že si těch kufrů nemáte tolik nakládat! Musím Vám to stokrát opakovat?!

     Z projíždějícího vlaku se ozvalo pronikavé zazvonění brzd...

Náš probuzený muž se opět otočil, zřejmě ho nezajímala rozmluva mezi dvěma muži a zadíval se před sebe. Procházel kolem pán, který ho velice zaujal. Měl na sobě dlouhý modrý plášt´ potřísněný bílou barvou, v ruce držel jakési nářadí a pískal si. Zdálo se, že to byl zedník, který přišel vymalovat malou vechtrovnu.

    Náš muž se do příjemné melodie vycházející ze zedníkových úst tolik zaposlouchal, až ho unavila. A tak se mladý muž, probuzený před pěti minutami na lavičce ve vlakovém nádraží přestal zabývat otázkou, jak se zde ocitl, zavřel levé oko ...


Noise
17. 12. 2002
Dát tip
:o))) pšt, hlavně nenápadně a kdyby něco, tak nic!!

Barbar
16. 12. 2002
Dát tip
Dyž už sem to voko votevřel, tak na tebe nenápadně mrkám: MRK! BARBAR

Noise
03. 12. 2002
Dát tip
co Ty Fero!!!

Nuitík
01. 12. 2002
Dát tip
** t'ukl děěěědo!!

Noise
01. 12. 2002
Dát tip
t'ukl ty hajdle blbá!

Nuitík
01. 12. 2002
Dát tip
co Ty dežo!

Pišinka
29. 11. 2002
Dát tip
Ty víš,jak mi polechtat.....

Noise
29. 11. 2002
Dát tip
Máme Kmentovou :o) já to mám taky ráda, le jen když nemám zrovna blbou náladu, to pak ze sebe nic nevysmolim!!! Piši: To víš koči :o))))

hermit
28. 11. 2002
Dát tip
jo, čte se to hezky a je v tom tajemno, to mi líbí....:-) tip

sunnyangel
28. 11. 2002
Dát tip
dobry!!!*

Tichotam
28. 11. 2002
Dát tip
:o)) *

Wopi
28. 11. 2002
Dát tip
no, zazvonění brzd je trochu násilné, ale jinak je to ok :)

fungus2
28. 11. 2002
Dát tip
Velmi povedené!!

Noise
28. 11. 2002
Dát tip
Tož vám všem děkuji Wopi:Jo, to me taky přijde divný, ale nevěděla jsem, co jiného by mohlo zazvonit!! Hermit : Však je to taky doooost tajemný!! Ale až poznáš, co se za tím tajemnem skrývá, to budeš valit vočadla :o))))))))))

tanganika
28. 11. 2002
Dát tip
t***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru