Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzpomínky

11. 04. 2000
1
0
930
Autor
Saša

Vzpomínky bolí, čas neléčí je, ta bolest v srdci stále žije... chvilku je menší, neznatelná snad, jindy se tváří jak nedobytný hrad, potom je obrovská - k neunesení málem, příště se množí jak šahův harém... Vzpomínky stále zůstávají s námi, náplast na bolest není k mání... z očí ti stéká lavina slz, i když se snažíš být jako tvrz, marně si na kámen měníš své srdce, zbývaj ti stejně jen dvě prázdné ruce ...
Sarken
24. 04. 2000
Dát tip
podepisuju se pod bambulku

saggit
12. 04. 2000
Dát tip
Bambulka to řekla za mě.Dík.

Miroslawek
11. 04. 2000
Dát tip
Zrovna tak se cítím posledních pár dní. Nemít Sašenku tak se v tom (u)topím.

Merle
11. 04. 2000
Dát tip
tohle je dokonalý a moc moc smutný...

Bambulka
11. 04. 2000
Dát tip
Pred tou bolestí jiste byly i vesele zážitky, tak proc nevzpomínat na ne? Proc trapit zbytecne sám sebe necím, co bylo krásné (i kdyz na presne vymezenou dobu)? Pamatujeme si to, co chceme - zkus si vzpomenout na to hezké, naplnující, radostné - a prijde úsmev a slzy štestí!

clovrdik
11. 04. 2000
Dát tip
nic jinýho, než Bambulka, k tomu říct nelze a tak taky nic jinýho neříkám

Laďa
11. 04. 2000
Dát tip
Mně líbí moc. Jen mi nějak vyhodili z rytmu ty dva poslendí verše. Ale to asi nevadí. Básni to neubírá.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru