Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Holky co znám

11. 04. 2000
7
0
3487
Autor
Merle

Zase spíš blbůstka...

Znám holku tuleně. Tulí se tulí, ne ke mě. (se silnou vůlí) Znám holku králíka. Kožíšek huňatý oblíká. (zájem můj okatý) Znám holku slepici. Stále jen na klepech sedící. (potkat ji, to je pech) Znám holku kočičku. Pohladit nechá se trošičku. (polibků leká se) Znám holku sluníčko. Úsměv jí sed nejen na líčko. (a ne jen jeden) Znám holku labutí. Na mě se dívá jen s nechutí. (stydím se den co den) Znám holku květinu. Skromně si sedává ve stínu. (světa se obavá) Znám holku krokouše. Zubama sic cení, nekouše. (na kluky moc není) Znám holku cácorku. Na nos mi zas věší báchorku. (snadno mě utěší) Jó holky...
ikarka
17. 07. 2002
Dát tip
***!

Mazlík
10. 03. 2002
Dát tip
krásno jsi napsal o holkách

Mamba
26. 05. 2001
Dát tip
Tak tohle sedí na kdejakou z nás. Fakt paráda, dávám si mezi své nejoblíbenější. a tipuju

Mamba
26. 05. 2001
Dát tip
Tak tohle sedí na kdejakou z nás. Fakt paráda, dávám si mezi své nejoblíbenější. a tipuju

Merle
21. 11. 2000
Dát tip
Mike: jasně, že vzpomenu... to je z Dívčího krále, ale nějak mi to s tímhle nesouvisí...

mike
20. 11. 2000
Dát tip
Jsem zvědavej, jestli jsi vzpomeněš na tohle : Pomyslel na jejich tvářičky hladké. Tiše si povzdechl: "Třináctky sladké..." (to víš, já čtenář pozorný). Geniální báseň, rytmus, veršíky a tak. Bříza taky dobře zaválel. Nevím, jak to děláš Merle, seš fakt dobrej. :-))))))))

Prokletí
22. 10. 2000
Dát tip
pravila Silvinka, žena to tajemná ... ;oI m.

Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
*Holky co znám: ty starej internerobej proutníku ... nejhezčí by bylo kdybys našel všechny tyhle (snad kromě slepice) v jedné osobě... po stránce textu a jeho formy méně zdařilé... Bambi: spousta lidí to ví, ty co né si říkaj feministky (ženský) a Homo Erectus - člověk ztopořený(chlapi)... nemám rád ani jedny ... myslím, že krása ženy a muže vynikne až ve chvíli, kdy jsou jakkoli spolu... 8o) Zs: nee...to se jen tak říká Břízu: ten druhej slok je moc bolestně pravdivej... hahaha ta poslední ... tak to jsme asi holčenka ... +O) Ladi: instantní recept na život, k dostání v prodejnách Řempo... hahaha Silví: není tak velký Písmák, nelze ukázat každou tvář ženy.... m.

Silvinka
17. 10. 2000
Dát tip
Pravda, nelze :o))))

Merle
25. 08. 2000
Dát tip
ulita: jsi hlavně králík, a trochu krokouš :-))))))

ulita
24. 08. 2000
Dát tip
Dobrý... moc ! Jsem tam někde ? Nebo jsi s mojí kůží nešel na trh ? Nebo je to jenom Fikce ?

jester
15. 06. 2000
Dát tip
No.. tak to je na hezky tip.. i za to, ze to Anonyma vyburcovalo ke 'zbytecne dobremu"..))

Anonym
26. 04. 2000
Dát tip
Ale, ale, Zly skriatok, obcas sme aj potvory, ale vacsinou nas to potom mrzi Zlatovlasok

Sarken
24. 04. 2000
Dát tip
nojo, to seš celej ty potřeboval bys početnější harém než kdejakej muslimskej hlavoun ale dej si pozor, my holky jsme bestie

Lampář
16. 04. 2000
Dát tip
Jeeeee, Merle, tohle mi nevim jak uslo :o( Nevadi, ze toho tipa dostanes tak pozde ? :o)))))

Silvinka
15. 04. 2000
Dát tip
Checheche... :o))) Skvelé Břízo, skvelé Šílo, ale najskvelejší je predsa len ten Merlíkov originál. Aj keď Merík, pridaj viac, my ženy máme ešte toľko tvárí! :o))) *t*i*p* Silvinka

PS
14. 04. 2000
Dát tip
Přitučnit! Přitučnit! Přitučnit! :o))) A ten Bříza... Jak to ten chlap dělá? :o) A Šílka se taky vycajchnovala. :o) Jste fakt super! :o)

Anonym
14. 04. 2000
Dát tip
...

Merle
13. 04. 2000
Dát tip
To, já nevím, kdo je anonym, ale docela rád bych to věděl... Zbytečně dobrý :-))))))))) Aspoň že jeden typ kluků máš ráda...

Šílená
13. 04. 2000
Dát tip
fakt nevím proč je tam anonym...Azaliii :o))) Merlíku já mám ráda všechny typy kluků - mám ráda všechny lidi - no jen ke svým bohémským bráškům a písmákům nejsem netečná:o))))

Stepca
13. 04. 2000
Dát tip
Tady už není co dodat.Taky někdy za lidmi vidím zvířeta (ne v tom špatném smyslu). Je to skvělý nápad. Škoda žes "odtučnil".

saggit
12. 04. 2000
Dát tip
Znám holku Bambulku - mou krevní skupinu sice jen z Písmáku a ve své fantazii však bere mi názory z úst. Až jednou na mailu chytnu ji při činu se stejným pohledem na stejnou poezii můžeme duševně srůst.

Saša
12. 04. 2000
Dát tip
:c))))))) To jsem se zase jednou pobavil :c))))))) Jsi super jednička a chlap co pořádně zas na to šláp jen prostě nevím která co a jak a kdy dělá Obavy Merlíku ale mám že zůstaneš v tom dneska sám holky ti chystaj odplatu jistě verše ti napíšou někdy příště ... :c)))))

Merle
12. 04. 2000
Dát tip
No, napsal jsem jich k tomu víc, ale v rámci odtučňovací kůry jsem je smazal... Břízo, ikdyž ty tvoje nedodržely formu, jsou snad ještě lepší, než ty moje :-))))))) Díky všem

Anonym
12. 04. 2000
Dát tip
znám Pana Moudrýho rozdává vědění ale ne ze svýho (to mě vždy napění) Znám kluka pro mouchy snědí ho k večeři ruce jak rampouchy (no, moc si nevěří) Znám kluka frajera uhlazený má hlas oblek- no nádhera (zdrhám pryč! bůh mě spas) Znám kluky Tvrďáky nestojí za zmíňku léčí si mindráky ďolíkem v chodníku. Znám kluka citlivku všechno ho rozbrečí třesavou hlasivku každej den vyvenčí Znám kluka skrblíka má peněz víc než dost těžko se mu říká jsme tady pro radost. Znám kluky bohémský společnost výtečná i když jsou na ženský nejsem k nim netečná. Znám kluka oslíka je samá péče radostně zahýká dál náklad vleče

AZALIN
12. 04. 2000
Dát tip
Pěkný Anonyme... a stejně vim kdo seš.. ;-)))

Bambulka
12. 04. 2000
Dát tip
Wow, už se na to těším! Mail máš ve zprávičce!:-))

Bambulka
12. 04. 2000
Dát tip
Sakryš, to mělo být avízo pro saggita! Snad se k němu přece jen dostane!:-)

Miroslawek
11. 04. 2000
Dát tip
Jó Merle, to jsi vystihl dost přesně, ZbDť

Bambulka
11. 04. 2000
Dát tip
Joo, tak takové jsme my... Tulivé i hunaté, kdákající i mazlivé, s krkem labute a pohledem "Najdu Te!" úsmevné i kvetoucí, zuby cenící a báchorky na nos věšící ... A to všechno jen díky vám a pro vás - jooo, vy kluci!!! :-))))))))

Krytyk
11. 04. 2000
Dát tip
Bezva

Vsetky su potvory...

clovrdik
11. 04. 2000
Dát tip
to není blbůstka, ale kus pravdy v několika řádcích. jenom tam možná chybí ta naše milovaná :-)

xpired
11. 04. 2000
Dát tip
Souhlasím s Clovrdikem. A nadto se skvěle bavím.

zolli
11. 04. 2000
Dát tip
je to je pekny a BAMBULKO :o))) nutno dodat: radej se v te plejade druhu ani nebudu hledat..

andyy
11. 04. 2000
Dát tip
zábavně popsané živočišné druhy, však to i jsme a vy taky :-))

Bříza
11. 04. 2000
Dát tip
cha chááá :c) - máš báječný nápady! Směl bych se přidat s variací? znám dívku lachtana cachtá se od rána když za ní vstoupím do koupele, má trochu skřele - a jinak skvělé ... znám dívku fakíra své ženství popírá umí se změnit v úspěšného muže ač se jí hnusí vous i chlupatá kůže ... znám dívku - lesní vílu závislou na mobilu i když jí pokrytí nabízím sám - jak nemá spojení - holt smůlu mám ... a pak znám dievku taků závislů na Písmáku ak z monitoru nieleze níč hovorí - "prepáč" - a zmizí mi pryč :c)

Laďa
11. 04. 2000
Dát tip
Znám kluka, co nekouše, znám kluka vtipouše, znám kluka magora, znám kluka netvora, znám kluka zajíce, znám kluka co... ....má mé srdce. Všechno to jenom on je, má maličkost ho šíleně miluje. No asi tak, no. Prostě nejen ženy i muži jsou různí a různí v jednom. Wash and go.

B.Ezejmenij
11. 04. 2000
Dát tip
Merle i Bříza... ano !!! Natip.... :)

Lyryk
11. 04. 2000
Dát tip
Tip všem :-))) je tip nikomu.. takhle šumařit se svými talenty, kdybyste viděli múzy jak kroutily hlavami, psali byste jinší vjeci :-)))))))

ViNiL
11. 04. 2000
Dát tip
Merlíku, tebe ty holky jednou zničí... (A koho ne?)

Dany
11. 04. 2000
Dát tip
Merle ... inu tak je to a ještě složitější ... ... zase jsi mě rozesmál ... jak ty to chlape děláš?

AZALIN
11. 04. 2000
Dát tip
Nedá mi to trošku si nezaimprovizovat: Znám holku tučnačku mám ji nejraději Je to s ní na dračku letí jen po hokeji.. :-)

Jákob
11. 04. 2000
Dát tip
:o)))))) jó ženy :o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru