Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Možnost...

05. 12. 2002
6
0
1665
Autor
Siriik

Možnost začít jakoby od začátku, což je očividný nesmysl snad ještě před vyslovením. Kdyby to předešlé alespoň nebylo vidět!

 

Neustále škrtáme a přepisujeme, trpíme zdáním přibližování a pak předpokladem pádu.

 

Jediná možnost, jak se vymanit z jazyka, je zůstat zticha. Tak se potom končí ve večerech mnohoznačných léčeben – zvláště pak v posledních (zpravidla pátých) patrech, ve strachu, abychom nebyli nalezeni, ač právě po tom toužíme nejvíc, majíce přitom však stále na paměti a možná i na mysli, že nechtít nic, toť chtít nic – co víc než resignace, viděti své stáří ovládat své mládí?

 

Jsou ale rozdíly, odkud že přicházejí druzí – zdali vešli tam dole těmi velikými, kovanými dveřmi, nebo přišli do pokoje podat lék a zkontrolovat, jestli ještě nesvítíme…


Nicollette
19. 05. 2005
Dát tip
od jisté doby neškrtám a nepřepisuji..... neni to na první pohled poznat, ale je to tak jednodušší osobně jsem pro to mlčení

Siriik
16. 01. 2003
Dát tip
aRmida: dík quapa: to nevadí, v tomto případě je to celkem pochopitelné :-)

quapa
15. 01. 2003
Dát tip
tohle polorozlozeni mysli,...nevim,jestli si predstavuju to,co se ceka, ale jestli jo,tak stejne nedokazu rict, jestli ten pocit je dobry nebo blby....

aRmida
14. 01. 2003
Dát tip
dobrý. tuším ale, že jsem neproniknul úplně na dno...*

Seregil
23. 12. 2002
Dát tip
Zatraceně dobrý... dovolíš frakci? Tip

Siriik
23. 12. 2002
Dát tip
Díky. Jistěže dovolím, vždyť to téma je pro ni jak dělaný :-)

Siriik
22. 12. 2002
Dát tip
Děkuju moc, vážím si toho.

Shammann
09. 12. 2002
Dát tip
Není zača!

Siriik
07. 12. 2002
Dát tip
Teichman, Shammann: děkuju vám moc. :-)

galaxy
07. 12. 2002
Dát tip
***

Siriik
07. 12. 2002
Dát tip
Thanks a lot.

Shammann
06. 12. 2002
Dát tip
uspokojující duši :-) t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru