Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak na smrt.

06. 12. 2002
1
0
700
Autor
Palo

      Pokud si pro vás někdy přijde smrt, zachovejte se následovně, tento článek nechť je Vám poučkou.

 

      1. ZÁSADNĚ se smrti neptejte, zda se za svobodna jmenovala slečna Zubatá.

      2. Nedotazujte se s obdivným tónem jakou že to účinnou dietu drží.

      3. ZEPTEJTE, zda má soudní příkaz, popřípadě se jí pokuste nalhat, že máte poslaneckou imunitu.

      4. Pokud jste již prohráli slovní přestřelku smrt si Vás již unáší, řekněte mu, že to stejně daleko nevydží, jelikož je kulturista-teoretik(výsledkem by mohlo být to, že si na Vás odplivne a vzteky Vás zahodí).

      5. Bod poslední, tzv. LAST CHANCE!!! Pokuste se smrtku inzultovat svým ukazováčkem a prostředníčkem (oba na jedné ruce), a to směrem do očních jamek, je to podlý trik.

 

 

      Já Vám přeji mnoho úspěchů při setkaní s Mr.Smrtí a nashledanou. 


skromna
08. 12. 2002
Dát tip
:-))

Tento článek za vtip mám Vždyť smrt dobře znám..... :-))))

Marleyna
06. 12. 2002
Dát tip
?:) a fakt stojíš o vážnou kritiku? :)

Hester
06. 12. 2002
Dát tip
Bod 3 se mi líbí. Až to přijde, tak to zkusím.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru