Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stalo se ...

06. 12. 2002
4
0
1314
Autor
Annath

Je snadné zaznamenat chvíli, kdy se vám rozpadnou sny, kdy se zřítí naděje a umřou lásky, ale kdy se to zase dá dopořádku, umíme to poznat? Moc si těch chvil vážím :-) Všech.

Odvál jeden sen,
připlul celý nový svět
na listu lípy.


Quarryman
15. 04. 2003
Dát tip
To je "ukijo" :)

Rowenna
15. 04. 2003
Dát tip
****

Seregil
16. 01. 2003
Dát tip
Nádherně tajemně příjemné....

houba
09. 01. 2003
Dát tip
ta tajemnost tam je..tedy spíš chci říct,že nezasvěcený čtenář asi úplně nepochopí,o čem to je...ale jinak je hezká :o)

waldekke
31. 12. 2002
Dát tip
Albi, souhlasím. Ono je to totiž tak tajemné, až se to v té své tajemnosti tak trošku utopilo. To ty abstrakce a divoké analogie. Ale, nic proti gustu... W.

Radost
09. 12. 2002
Dát tip
hořkosladké, krátké, jasné. tak, jak haiku má být jen bych umázl ty barvy jsou zbytečné klub

Albireo
09. 12. 2002
Dát tip
Nevím, něco mi tu hraje nehaikuově, ale nedokážu říct, co.

Funda
08. 12. 2002
Dát tip
Tož hlubší kritiku Ti asi neposkytnu, neboť jest právě půl druhé ráno a navíc, haiku není právě můj obor. Ale to mi rozhodně nemůže zabránit, abych Ti neřekl, že je to moc krásné. Nechť lístek ten, zahřeje dlaně Tvé. Tipík, samozřejmě.

Marleyna
06. 12. 2002
Dát tip
nějak se do toho nedokážu vcítit. Chápu to, ale nejsem "uvnitř". Nemohla bys mi to prosim objasnit? :)

Annath
06. 12. 2002
Dát tip
Legrace je, že mne tu sposta lidí považuje za ženu, no ale jestli vám to vyhovuje :-), nejsem nijak utlocitný. A ted k tomu vysvětlování - jednak se mi nechce vysvětlovat, co nemám ve slovech, jen v pocitech i těch 17 slabik je možná až příliš :-) Za druhé, nerad ovlivňuji další čtenáře, protože chci znát JEJICH názory. Jestli na tom ale trváš, rád se pokusím Ti něco víc napsat soukromně nebo za 2-3 dny, ano? Řekni si.

Marleyna
06. 12. 2002
Dát tip
jééé, tak ty seš TEN ANNATH :)))) (tak jsem se spletlo, no :))) nechci na něčem trvat, protože by tě to mohlo otravovat. Docela ráda bych abys mi napsal, ale když ne, tak ne. :)

Marco
06. 12. 2002
Dát tip
dobře vyjadřeno řekl bych :c-)

Joohankaa
06. 12. 2002
Dát tip
Pěkné. Milé. Taky bych chtěla přesně poznat tu chvíli, kdy se to všechno dá dopořádku...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru