Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Minulost

12. 04. 2000
0
0
1059
Autor
justin

Minulost je falešná kráska za níž se všichni obrací. Minulost je chtíčná hyena jenž vábí svojí přímostí. Minulost je jediná opravdová jistota, která nikoho nespasí. Minulost je jediný můj domov, do nějž se stále navracím. Minulost svou laskám jako malé dítě. Minulost má je jedovatý květ.
Sarken
24. 04. 2000
Dát tip
pryč s minulostí!!!!!!! budoucnost čeká

Merle
13. 04. 2000
Dát tip
minulost už minula... pamatuje me si ji, abychom se do budoucna poučili,a ve stáří měli na co vzpomínat :-))

Laďa
12. 04. 2000
Dát tip
Víš to a neni ti pomoci.

Bambulka
12. 04. 2000
Dát tip
Když to víš, tak proč se k ní stále obracíš? Hleď kupředu, tam je pravda, domov a voňavý květ!

NoHead
12. 04. 2000
Dát tip
Uff ... trosku privela rozporov. falosna kraska, chticna hyena, jedovaty kvet, opravdova jistota, jediny domov, minulost laskam ako male dieta ... hmmm neviem nejde to dokopy. Mozno by islo keby som vedel/citil tvoje motivy, ale tie nie su ani naznacene. Nieco tu chyba. Mozno by nebolo zle sa pred kazdym versom zamysliet, ako zapadne a ako vyznie medzi ostatnymi.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru