Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sopka

12. 12. 2002
4
0
464

Stojí tam a mlčí,
hora kamenná.
Na vrcholu jezírko,
v něm voda chladná.
Ani pozorní nevšimnou si,
jak horká pára ze dna uniká.
Že uvnitř vře,
nedá najevo,
sopka tajemná.
barobrk: dobrá vždycky ne :) Ale jakmile začne používat metafory atd... tak už ano :)) hm ?

Musim podekovat, protoze to prece potesi kdyz nekdo prijde, precte si moje dilko a navic jeste klikne mysi na tlacitko pro tip (nebo na check button - pro puntickare). Vzdyt prece nemusi, nikdo ho nenuti, ale presto ho da. Ale to uz jsou ode mne dve reakce, takze brzdim.

Jolie
14. 12. 2002
Dát tip
nez rozmeta ten pohar osvobozujicim vybuchem a rozleje sve nitro kolem dokola... tip

Jen_Lípa
13. 12. 2002
Dát tip
to "nedá najevo" mi nesedí rytmicky, tento verš by měl být delší, ale jinak pěkné:) T*

lopatka
12. 12. 2002
Dát tip
pekné :) škoda len,že názov prezrádza o čom to je :)

Ja snad este na stary kolena zacnu reagovat na kritiku - nazev prave vubec neprozrazuje o cem to je...

o čem to je chápe jen sám autor :)

Drem
12. 12. 2002
Dát tip
Chce to jen trošku představivosti! Máš sice pravdu, že pouze autor může vědět, o čem dílo skutečně je. Ty si v něm ale můžeš najít cokoliv. Zkrátka nějakou asociaci a vůbec nemusí být totožná s autorovou myšlenkou. Ještě bych chtěl podotknout, že otázky tipu, co tím chtěl autor říct, nesnáším! A tobě Hřibe_Koloději dávám tip, poněvadž jsem v tom něco našel.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru