Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podvečerní haiku

13. 12. 2002
3
0
866
Autor
michalcz

pozn. Tzv. západní haiku - myslím, že tak pojmenovával svá haiku Jack Kerouac, aby omluvil nedokonalost skloňování angličtiny v porovnání s japonštinou. Já toho využívám, abych omluvil svou lenost s vymýšlením 5-7-5 :)) Takže tedy, jedno západní haiku.

Slunce zapadalo.

Tiché sténání mne probudilo,

vítr tišil holá pole

 

 

 

 


mia
11. 06. 2004
Dát tip
Velmi pekne t*

Neewoa
29. 03. 2003
Dát tip
Tak toto je haiku, ktoré sa mi páči....to je už niečo iné:)

Seregil
16. 01. 2003
Dát tip
Ale jo pěkný...

Radost
16. 12. 2002
Dát tip
verš je rušivý, protože je očividně nedokonalý ale jinak co se týče té kerouacovy teorie haiku - pokud zrušíš formální kategorii 5-7-5, měl bys alespoň dodržovat ty ostatní. snažit se o to. jinak to nemůže být nikdy haiku, ale miniatura (ne že by na miniaturách bylo něco špatného...)

houba
15. 12. 2002
Dát tip
oceňuju atmosféru této severozápadní haiku....přiznám se,že mě tam ruší ten verš,ale jinak to asi nešlo napsat....celkově však pozitivní dojem převažuje a proto tip:)

Nuitík
15. 12. 2002
Dát tip
:o)

michalcz
15. 12. 2002
Dát tip
Souhlas, ten verš je trochu rušivý

denizz
14. 12. 2002
Dát tip
No někdy myslím, že poezie haiku je v tom vystihnout okamžik právě v tom stylu. Ale jsem s Tebou, ještě jsem zde také žádně opravdové haiku nenapsal. Jinak docela zajímavé. Nečetl jsi přitom nějakou knížku?

Nanthei
14. 12. 2002
Dát tip
atmosféru to má krásnou :o) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru