Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prosba

14. 04. 2000
1
0
1592
Autor
bosky

Klečím v kapli a prosím Boha, snad vyslyšena bude prosba, vzhůru hledím a tiše mluvím, já vzhůru hledím a tiše brečím. Prosím Boha ať požehná lásce, co právě rozkvétá. Prosím Bože, požehnej jí ať mé srdce dále léčí, prosím Bože, opatruj jí, když zhyne, mé srdce zničí.
Anonym
05. 05. 2001
Dát tip
Maminku a tatínka k tomu dohnala chemie a vášeň

Merle
18. 04. 2000
Dát tip
Kit: no maminka a tatínek v tom sice nějakou vedlejšku hráli, a kdo myslíš, že je k tomu dokopal? Sám velký pan Rejža. :))) (HŇ HŇ)

Stepca
17. 04. 2000
Dát tip
.....neškodí občas požádat....

Merle
17. 04. 2000
Dát tip
No, technicky: to opakování (vzhůru hledím, prosím, požehnej) básničce moc neprospívá, a ani rýmy nejsou moc povedené. Filosoficky: kdybys místo modlení (lásku člověka ti Bůh DÁT nemůže) tu lásku vyživoval vlastní sílou, možná by to bylo lepší...

Kittie
17. 04. 2000
Dát tip
Nevím co s mým narozením má co dělat "bůh", já myslela že za to můžou maminka a tatínek :o)

Bambulka
17. 04. 2000
Dát tip
Požehnat jí můžeš Ty sám tím, že jí dovolíš v srdci dlít a rozlít se pak naprosto všude... Dávej Lásku a ona se Ti vrátí zpět! Kittie: A kdo může za maminku a za tatínka (kromě babičky a dědečka?:o))

Belgarat
14. 04. 2000
Dát tip
Hezke....jen, nepros boha, je to sadista

Kittie
14. 04. 2000
Dát tip
Myslíš, že ti ten "bůh" pomůže???? Nechci nějak zesměšňovat tvou víru, to ne, každý v něco věří.. ale podle mě kdyby bůh byl, jak by mohl dopustit ty zvěrstva???

Print
14. 04. 2000
Dát tip
Mno, v "tenboha" taky nevěřím...už proto, že bych pak musel třeba věřit v nějaký Printy, Belgarty a Kittie... A to se mi nechce. Ale jinak v Boha nemůžu nevěřit!:-)

O.S.to6
14. 04. 2000
Dát tip
Kittie: Kdyby Buh nebyl, jak bys mohla byt Ty? bosky: prosba+vira=cokoliv

Sly
14. 04. 2000
Dát tip
láska nerozkvétá - ona JE... oh... to ma jí zabíjíme v sobě ale ona je, jen my jsme slepí...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru