Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Satánek

17. 12. 2002
6
1
1220
Autor
Satánek

Píšu to jen tak pro zlepšení náladičky - byť by jen pro jednoho malého človíčka -, kterým jsem i já..

Bejt šťastnej je strašně jednoduchý.

Je to jako surfovat na prkně značky Radost.

Ani se nemusíš moc snažit.

Stačí to jen pustit z kopce a čím víc nabíráš rychlost,

tím jsi šťastnější, protože každá vločka sněhu, kterou svým prknem pohladíš, usměje se na Tebe -šťastná-, žes ji přejel.

Nebýt té vločky, která dala s miliardou dalších pěknou hromádku sněhu, nehohl bys hučet dolů.

Ale nemyslete, že sjetím toho kopce šťestí končí!

Máme přece vleky, který nás něvědomě, ale přece vytáhnou zpět.

I kdyby však vlek nefungoval, jsou tu zase další kopce!

A to je nespočet kopců...

Kdyby však došly kopce, nesmutněnte!

         MÁME PŘECE DALŠÍ HORY...:o)))

 


1 názor

nebud´ negativní! podle sebe soudím tebe, že. mě se to MOC líbí


snad * ? spíš určitě :)

snad
05. 01. 2003
Dát tip
krása

Satánek
21. 12. 2002
Dát tip
.........ááááááááá za to sákra děkuju.....

Jeanne
19. 12. 2002
Dát tip
:))))

Radost
18. 12. 2002
Dát tip
ouuu...:-)) sákryš

Radost
18. 12. 2002
Dát tip
ale je to milé*

Josefk
18. 12. 2002
Dát tip
safraporte :-) říkala babička z Malé Hané

Shammann
18. 12. 2002
Dát tip
Ano klasický případ komercionalizmu Radosti:-)

Radost
18. 12. 2002
Dát tip
no, a to až se budou prodávat "Shammanovy dryáky" v McShamman & co. u každý benzínky :-)

Shammann
18. 12. 2002
Dát tip
To by bylo moc fajnový..Musim hodit nějakou tu myšlenku o tom. Ještě:-)

Radost
18. 12. 2002
Dát tip
třeba takový ŠamanBurger se zeleninou (konopí) a houbami nebo ŠamanKuře s oblohou (včetně mraků a slunce)

Shammann
18. 12. 2002
Dát tip
No to bych z toho moc neměl, já konopí fůbec, Šamankuře i s tchýní by znělo správně odpudivě:-)

Radost
18. 12. 2002
Dát tip
ty nechceš odpuzovat, ale přilákat zákazníky, aby měl víc peněz, rozumíš PENĚZ, to potřebuješ....:-)

Shammann
18. 12. 2002
Dát tip
Cože potřebuješ víc želez??

Radost
18. 12. 2002
Dát tip
a sakra potkal jsem člověka, který umí číst jen zelenou a to co chce zatekelko přenáfrůchr chelselahá vysíhúmka (to je mantra, tomu bys měl rozumět)

Shammann
18. 12. 2002
Dát tip
Radost: vole..pravda...starej botník...ty cigáni...něco mumlal...já se podíval...a tak sem zase já.

Drownedgod
17. 12. 2002
Dát tip
...mno myslím, že Radost bude mít neskonale velkou radost, že se dostal i do podvědomí reklamy kterážto naň vzpomněla a na prkna jež bělobu sjíždí ho umístila....ha......:-)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru