Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pomarančová

19. 12. 2002
5
0
1460
Autor
karmea

sice netusim co je haiku, ale sa mi to zapacilo...

Stál som na ulici a pozoroval som davy, ako sa rútia. Potom sa postavila predo mňa a povedala: "Poďme sa bozkávať." Bola to taká tá smutná a tajomná víla s tmavými vlasmi a priehľadným pohľadom. Nenamietal som. Chutila ako pomaranč. "Vieš, koľko je hodín?" spýtala sa. Nevedel som, tak som nepovedal nič, len som sa ďalej nehýbal, ďalej som sa netváril. Odišla. To sa mi nepáčilo. Vybral som sa za ňou. Kráčal som kúsok od nej a hľadel jej na šiju. Po niekoľkých pohľadoch chôdze sa zrazu otočila. "Čo chceš?" hľadela mi ostro do očí. Čo som jej mal povedať...
MravecZ
06. 06. 2003
Dát tip
Nie len den,aj noc...aj milion noci...

karmea
20. 05. 2003
Dát tip
hmmmmmmmm, to by asi bolo treba skusit, ktohovie co by som mala za den.... :)))))))))))))))))))))))))))))))))

Seregil
16. 01. 2003
Dát tip
Jako haiku to tedy --- chm ---- ne, ale pěkný to je... tipas

Okeya
14. 01. 2003
Dát tip
kdyby to bylo haiku, vypadalo by asi takhle: neznamou bozkam chuti po pomeranci len ... co bude dal prima, jen bych zmenil zanr ...

canuma
09. 01. 2003
Dát tip
kaslite na haiku ,,, sasenka tak tento mam najradsej ... to si mi uz raz rozpravala a ma to svoje caro

Pavson
19. 12. 2002
Dát tip
Haiku, to je bonsai. Nevšímej si milců pseudohaiku ( 5 - 7 - 5 ). Zařaď si to kam chceš, já hodnotím text, ne kategorii. Nálad, ta je tam. *

Radost
19. 12. 2002
Dát tip
"nevsimej si milcu pseudohaiku" - ano, vsimej si radeji volneho prekrucovani vyznamu a vice mene... nikoho nezajima, co je haiku, kazdy si muze vymyslet co chce a nazvat to jak chce. Jen to slovo haiku je takove popularni. Taky obcas psavam romany na tricet radku nebo muzu napsat sonet bez dodrzeni rytmu a jakeholkoliv formalniho pravidla. To byla ironie. Pokud maji mit kategorie nejaky smysl, asi by melo byt jasno, ze haiku neznamena "proste nejaka divne znejici atmosfera" popr. "nejaky okamzik o nicem" Proste ne. A tohle nema s haiku spolecneho vubec nic...(nemluvim jen o forme 5-7-5, to je slepa predstava... ) Zahazovat neco proto, ze tomu nerozumim, je podle me hloupost.

Pescan
18. 12. 2002
Dát tip
To je najdlhšie haiku, čo som čítal ;) ale je to sympatická vecička... (Inak mi to príde ako tá reklama na pomarančový fernet :)

karmea
18. 12. 2002
Dát tip
netusila som ze je aj pomaranc, classic je ale aj tak the best... xixix

tanganika
17. 12. 2002
Dát tip
dobra haluz...

karmea
17. 12. 2002
Dát tip
nevies co je haiku?

tanganika
17. 12. 2002
Dát tip
nie, fakt neviem iba to, ze su to kratke basne striedanie slabik, ci co a spojitost s prirodou

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru