Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Byla jednou jedna zhulená na vlakovym nádraží...

18. 12. 2002
4
1
1413

Kolejnicová

 

 

Sedím

Sedím tu

a nadšeně čekám

(i když vůbec

nevím proč

a ani nač

ale důležité

je přeci

jenom

to

že nadšeně)

a má mysl

vzlétá

zas a znovu vzlétá

k těm úžasným

břiskním

a dokonalým

frázím

jako je třeba

Stará nepoužívaná kolejnice

nebo

Rezavozelené pražce


1 názor

domin.go
15. 06. 2007
Dát tip
?

Kouzlo okamziku*

Kouzlo okamziku*

Omlouvam se, omylem jsem kliknul dvakrát. Kdyz uz to pisu, tak misto dvou komentarnich slov a jedne hvezdicky (nasobeno dvema) pridam, ze se mi to libilo. Pripada mi to jako takove male impresionisticke dilko.

dismorphia
28. 11. 2003
Dát tip
Tváří se to bezmyšlenkovitě, pitvoří se to, ale až přehnaně, tak, aby bylo těžké uvěřit, že to není obtěžkané ničím tak rozpustným (v lidech a ve vodě) - jakože myšlenkou. Nebo naopak? Taky možné. Zajémavost se tomu však odpárat nedá, je fixní. A napadlo mě, že předstírat myšlenku je stejně obtížné a bolavé, jako hrát prázdnotu, nic -jen holá slova. Nic proti automatickému zápisu, spíš naopak. Vždyť je to ryzí!

Polop
27. 10. 2003
Dát tip
Mam dve nohy

Stačil mi půlrok pod trávou, práškama a jiným svinstvem... Připomnělo mi to starý časy. Hledám v nich něco pozitivního. Cokoli. Na nic nemůžu přijít...

Rezavozelené? :) *

Kajman
19. 12. 2002
Dát tip
no, je to zajímavý, to rozhodně

Sedmfialek
18. 12. 2002
Dát tip
Na co čekáš? Tak se trochu zamysli a pověz ... věž, ostříž, mříž, kříž, ... už to víš?

samozřejmě na vlak. ale a) je to dost nuda, b) po trávě máš docela zajímavý náladičky. ale stejně ji nedoporučuju - já už jsem s drogama skončila úplně a žije se mi rozhodně mnohem víc. ale to už je spíš takový poselství pro ty zvědavý.

Mě osobně se to líbí. Vyvolává to vě mně pěkný představy.*

WiruZ
18. 12. 2002
Dát tip
polibte_mi_prdel: Máš pravdu taky jsem uz s fetem skoncoval a je to lepsi.... o dost.... a tohle dilko se mi libi.... dost... asi ze to ve me vyvolalo davno zapomenute hulicske vzpominky....*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru