Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Web o cestování

19. 12. 2002
0
0
1385
Autor
cestovatel

Rozhodně nechci nějak prudit s jiným webem, jen hledám radu a snad spřízněné duše ;-)

Milí autoři,

 

rád bych se na vás obrátil s prosbou. Snažím se dát dohromady název pro stránky o nezávislém cestování. Obsahem by měly být cestopisy, fotografie, inzeráty, zážitky, odkazy, varování, informace o pořádaných akcích, publikacích, atd. Vše především pro fanoušky alternativní cestování, bez cestovek a velkého zázemí.

 

Doménu si na českém internetu dnes pořizuje každý, a tak jsou lákavá jména, jako http://www.cesty.cz , cestovani.cz, ... dávno zabraná.

 

Mým cílem by bylo vymyslet nějaký originální název -- bongobongo.cz je úchvatné, něco s jiskrou a originalitou. Chtěl sem poprosit o nápady - zaplatit je nemůžu (web je čistě ze zájmu), ale pokud bych jej použil, milerád tě uvedu jako autora.

 

Ještě více se ale poohlížím po možných redaktorech (spoluzakladatelých), se zájmem o cestování, s chutí psát, popř. ještě lépe se na (obsahu a vývoji) webu aktivně podílet.

 

Děkuji za pozornost


suva
20. 12. 2002
Dát tip
Wopi? :c)))

Wopi
20. 12. 2002
Dát tip
dobře... chci říct "že o ní v té době na tom mageu dohromady nikdo nic nevěděl" :)

Keiko
19. 12. 2002
Dát tip
štreka:-), a máš tam chybu - spoluzakladatelích:-)

Merle
19. 12. 2002
Dát tip
co www.povlastnich.cz ? :)

Wopi
19. 12. 2002
Dát tip
www.tamazasezpet.cz

Albireo
19. 12. 2002
Dát tip
www.toulky.cz

Miroslawek
19. 12. 2002
Dát tip
www.sematam.cz www.cestounecestou.cz www.cestar.cz www.pujdem.cz www.kampujdem.cz www.nikamnepujdem.cz www.trip.cz ... web o závislém cestování

Merle
19. 12. 2002
Dát tip
:)))) www.ne-trip.cz web o ne-závislém cestování ;))

Danny
19. 12. 2002
Dát tip
musí to být v doméně .cz ? třeba www.cestovani.org je ještě volné !

Danny
19. 12. 2002
Dát tip
a pokud byste chtěli něco zajímavějšího, pak třeba www.kolumbus.org (taky volná doména)

Wopi
19. 12. 2002
Dát tip
a opak: www.codoma.cz :))

Wopi
19. 12. 2002
Dát tip
www.nacestach.cz

Wopi
19. 12. 2002
Dát tip
já vim proto jela Wiki letos do Itálie sama :)

Wopi
19. 12. 2002
Dát tip
:))

Wopi
19. 12. 2002
Dát tip
www.lenochod.cz :))

tloudev
19. 12. 2002
Dát tip
mno muzu "pronajmout" domenu tretiho stupne pod ubal.to - treba "atjsi.kdejsi.ubal.to" - takovy cestovani po galaxii :-) nebo neco na zpusob train.road.aero (road.aero je volny)

Armand
19. 12. 2002
Dát tip
Stanislav a Wopi: přesně!

laci
19. 12. 2002
Dát tip
hodne lidi se snazi rozjet podobne (sve) projekty.. kdyby jste se vsichni spojili a dali hlavy (kod) dohromady tak je jedna silna domena se super obsahem.. cestomaniak, fotocesty a plno dalsich.. spise nez vymyslet nazev bych se spojil s ostatnima a dohodl se na postupu co dal..

gd
19. 12. 2002
Dát tip
připojuji se k předchozímu příspěvku, serverů o cestování je dost, možná by bylo lepší spojit síly, viz poutnik.cz a další, kde jsem občas přispíval. kdysi. wopi, kdysi dávno se na mageo.cz diskutovalo o možnosti založení cestovacího serveru nacestach.cz, má to nějakou souvislost s tvým návrhem názvu domény? kdybych založil já server o cestování, jmenoval by se www.globetrotl.cz :))))

Wopi
19. 12. 2002
Dát tip
ne, na mageu jsem byl před 4-5 lety a chvíli jsem diskutoval akorát o magii, než jsem pochopil, že o ní lautr nikdo nic neví

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru