Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vodopád barev spadl miz nicoty

17. 04. 2000
1
0
1084
Autor
UPA_Silmaril

Bez prologu:-)

Vodopád barev spadl mi z nicoty . . . Vodopád barev spadl mi z nicoty, černá mi obtočila oči, bezzubý anděl mi z nebe mává, vodopád barev spadl mi z nicoty, bílá, když večer ulehává. Skláním se blíž k povadlým rtům, má Múza se rdí, dechem jí šeptám: Má lásko, spi. Znám kouzla nocí bezesných. Brouzdám se bos ranní rosou, obláčky mlhy utkaly mi šat, vůně jehličí provoněla lůžko, má Múzo spi, nemusíš se bát. Vodopád barev spadl mi z nicoty, skláním se blíž k povadlým rtům, má Múza bdí v noci bezesných, dechem jí šeptám: Má lásko, spi.
Malaia
02. 05. 2001
Dát tip
Chci byt Tvoji Muzou. Asi to nepujde, ale je to jeden z mych nejvetsich snu. V basnich Te poznavam a v basnich Te miluji. A chci Te mit ve sve mysli a ve sve hlave a ve svem srdci. A chci Te mit ve vsech svych basnich.

Andílek
28. 03. 2001
Dát tip
Je, to je pekny, jaktoze jsem si toho nikdy driv nevsimla?

justin
26. 04. 2000
Dát tip
Ať máš pořád tak krásnou múzu.

Bambulka
18. 04. 2000
Dát tip
Krásne duhove barevné! Preji dobrou noc a sladce zbarvené sny plné muzou naseptávaných veršu!:-))

zolli
18. 04. 2000
Dát tip
libis se mi tvoje psani

Sluníčko
17. 04. 2000
Dát tip
tohle je hezoučký, běž už taky spát :o)

díky Slunicko:-) :-*(at uz seš jakehokoli pohlavi, snad Te pusa neurazi:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru