Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smutný Smutek

20. 12. 2002
0
0
814
Autor
Satánek

Mít někdy pocit beznaděje, tak to je prostě nutnost..!..:-(( Máme rádi lidi a milujem lidi, kteří rozsevají lásku a sklízejí hromobití..., které uhodí jejich vlastní duši.

  Pلdيm prلvى vstّيc srazu s kamarلdy, zadkem na chodnيku a hlavou ve dveّيch ْtulného domeèku, smluveného pro naڑi schùzku, je‍ musela b‎t pّedem oznaèena: to kvùli tomu protivnيkovi, kter‎m je èas. My u‍ se s nيm smيّili a zaèali ho taky brلt jako rovného a v‍dypّipomيnajيcيho pّيtele, ale ostatnي nلm ho nacpali do hodinek, diلّù, mobilnيch telefonù a taky naڑich (ne)svobodn‎ch ‍ivotù.

  Otevّu dvيّka, které skّيpajيc..pّipomيnajي mi tu naléhavou prosbu b‎t namazلny (vazelيnou...) a pّesto se mi jejich skّيpot lيbil. Bylo v nىm nىco nedosa‍itelného a zلroveٍ tak vڑednيho.

  Ji‍ zdلli zّيm stلt za bلrem - této kavلrny m‎ho svىta - osùbkù, jen‍ velmi mلm rلd.

  Usmيvلm se ڑ‌astn‎m a nىkde v palci vyڑ‌ouran‎m ڑklebem a ten pùsobي..... jako atomovل bomba, kterل vڑak jeڑtى nedopadla a nenastal jejي znièujيcي ْder, zabيjejيcي a velmi bolestn‎ pro vڑechny, kdo jيm trpي.....

  Sv‎m zadkem jsem - odrazيc se pّedtيm lev‎m kop‎tem - pّimلèknul tu polstrovanou barevnou plochu barové stolièky, kterل mi byla zّejmى vdeènل, ‍e ji zahّeju...

  Dotaz: "Ahoj.  - co si dلڑ, znejistي mى trochu: ten tََn?? - nenي pّeci jejي. Ale vyèkلvلm co se bude dيt. .... .

  Vedle m‎ barov‎ stolièky sedي dalڑي hladiè polstru a divnى se na ni tvلّي..... neznلm ho - no a ... nenي pّece nesympatickej....

  Najednou ze mى vyletي: jل si dلm èajيèek.... a vona.... u‍ zase budu muset ten hrnek plnej bordelu umejvat...:-((( Ale sakra, to pّece nenي vona - jen zmىnila podobu????

  طيkلm tedy: "promiٍ, jsem v café a tak si dلm café a smىju se své vlastnي tuposti....:-))))))))))

  Ona se mraèي...

  طيkلm: .. "ْsmىv èlovيèku milej, v‍dy‌ to nenي tak tى‍k‎". U‍ jsem Tى dlouho nevidىl a mَََ se na Tebe tىڑil - na pokec s Tebou... urval jsem si èas.... jakل radost...

  Ona: " jsem tady poّلd"...:-((((

  Jل: "to je logick‎, kdy‍ tady dىlلڑ"....:-))))

  Ona: "vيڑ, co nepruï, dopis si café a padé..."!!!!....%


Shammann
21. 01. 2003
Dát tip
Vietnam hacker site:-))))))))))))))))))))))))))!!

Satánek
21. 12. 2002
Dát tip
............. von to vlastně byl větší experiment, než jsem čekal.........:-O)))))))))))))) Satánek

m11
21. 12. 2002
Dát tip
tos nekde ukradnul office z vietnam hacker site????????

Satánek
20. 12. 2002
Dát tip
.....sákra...musím odejít z NETU ... když jsem toto dílko napsal, použil jsem posranou kontrolu pravopisu, která mě totálně rozhodila. Když jsem zjistil, že mám jaksi nevědomě odesláno, zjistil jsem, že v obsahu díla se zobrazila jen půlka textu...končí to: "dej si café a padé"...!!!! a co a co a cosi a text je v řiti. Bohužel musím odejít. Nemůžete mi, prosím poradit co s tím....ještě se na NET dnes večet vrátím.... Satánek

Cirilla
20. 12. 2002
Dát tip
arabštino - čeština? Zajímavé!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru