Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Četli už jste..???

21. 12. 2002
1
0
751
Autor
Satánek

Dávám hádanku: - vyhodíš to do vzduchu a je to bílý.... .........spadne to a je to žlutý????

Teď si říkáte, jakej jsem debil, ale vona je to samozřejmě pravda...:-))))))))))))))))

    ....je, ale i není to ale vajíčko...............:-(((((((((((

 

O.:

  Je to Vaše tělo, hmotný, masitý a těžký jako šutrák, kterej se právě urval ze skály a Vy to pořád ještě nevíte.....:-((((((((((

 

... to Vaše tělíčko je bítý a ta rozbitá, nejchutnější část  "Žloutek - Žaloudek" to jéééééééééééé......

 

oddělili se od sebe a přesto je můžete usmažit a udělat z nich krásný a chutný volský voko............

 

 

                                  Jenže po dopadnutí na zem (Zem) už seberete a usmažíte jen to žluvý (duši) a ne to rozlitý (tělo)..............

 

 

                                                                                   Satánek.........:-))))))))))


Shammann
21. 01. 2003
Dát tip
Netradiční, tohle by asi Frodo nepoužil:-)

Satánek
21. 12. 2002
Dát tip
.............dík, Stáňo - od Tebe mě to fakt těší........ .... ty seš totiž tedy druhej.. SKUTEČNEJ KÁMOŠ ... ne Bruttus, ale ANTONIUS..:-))))))) Satánek (Caesar....)

Satánek
21. 12. 2002
Dát tip
..........je to přece hrozný, že............)))) .... já hlupák to vobrátil............. TY BÝT CAESAR a já Velký aNTONIO........... Satánek ("hlupáček").........:-OOO))))))))))))))))

m11
21. 12. 2002
Dát tip
to by se dalo použít jako otázka do iq testů........ t

Astalavista
21. 12. 2002
Dát tip
Ty bláho....:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru