Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prach

17. 04. 2000
0
0
1022
Autor
Lenny

...není to tak dávno...jdu si ulicí... všude šedo... ...nikde žádný strom....je to pražská ulice...na druhé straně jde stařík se sklopeným zrakem .. a tohle vše ve mě zanechalo to následující...proč... to nemohu říci...nevim...

Šedý pán

šedivou ulicí

do prachu prstem

ucpanou hadicí

 nejasných barev

zbavit se pout

v dýmových obláčcích

tiše si plout

stažená roleta

kouřové něhy

popílek se sazí

sedy a lehy

čekají vítr

prachové peřiny

čekají vítr

zčouzené vteřiny...

 


Bambulka
19. 04. 2000
Dát tip
Joo, ta Praha! Asi Tě zase budu muset vytáhnout na nějaké noční toulky a ztráty a nálezy parků, kopečků a ... (Ty víš:-))) Se slovíčkama si hraješ pěkně! Merle: že bys zrovna Ty mohl poučovat o šedivé náladě!:-))) Že by Tvé brýle dostávaly zářivější barvičku? (udělal bys mi radost):-)

Merle
19. 04. 2000
Dát tip
Bambuli: ty to pořád nechápeš, já přes svoje brýle vidím obě strany, jen ta šedá je bližší mýmu světu... a právě proto tu druhou stranu mám raději. Je to moc složitý?

Tanizaki
19. 04. 2000
Dát tip
Merle: ne (ač netázána) Lenny: vystihlas okamžik, který jsem taky zažila..

Merle
18. 04. 2000
Dát tip
hmmmm takový... zajímavý sice tenhle druh rád nemám, ale ty slova působěj a to oceňuji Jinak si myslím, že šedivá byla hlavně tvoje nálada, protože ta působí vždy jako filtr na vidění světa... je to i naopak,a le nebudem to zbytečně zesložiťovat :-))

Sly
18. 04. 2000
Dát tip
zajímavý styl já se ještě vrá vrá vrátím dnes jsem poněkud jinak nalazen, promiň...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru