Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Opiový odpočinek božího vojáka ve společnosti tanečnice, vladaře a hvězd

17. 04. 2000
2
0
1417
Autor
UPA_Silmaril

Try relax :-)

Opiový odpočinek božího vojáka ve společnosti tanečnice, vladaře a hvězd Dva řezavé uhlíky, dvě tůně noci bezedné, do suché tmy se vznáší, rytmy bubnů, horečka perských střech, paláců a hvězd – tam tam, tam tam … Dech draka, dech pouště, horký, mocný, mátový, boky jako kyvadlo – sem tam, sem tam … Vůně datlí z vlasů, únava z bitev – ze života, podej se dotykům, něžné tanečnice, perleťovým zoubkům, sni sen svatých, sen o nebi, važ si své vodní dýmky, važ si svého velblouda, važ si svých žen, važ si své pouště, važ si svého slunce, své dýky, své cti, své hrdosti, zítra zas vyrazíš, zemřít, v písku, sám, smířen, se sebou, a s Bohem.
Brunhilda
17. 01. 2002
Dát tip
vobale: tys me vubec nepochopil! HŇUPE :o)

Brunhilda
12. 01. 2002
Dát tip
vobal ma pravdu. i pres to, ze si zrzavej, je to naprosto uzasna poezie!!! kdybych te neznala, tak bych se do tebe zamilovala :o)) blondyna

Andílek
19. 07. 2000
Dát tip
Vážně krásný. To ale asi ani nemusim psát, viď?

Kittie
19. 04. 2000
Dát tip
Jeje, sem se musím ještě jednou vrátit.. teď jsem maličko v jiný vlně.

clovrdik
18. 04. 2000
Dát tip
tohle se mi líbilo, moc, je to působivé, atmosféru naprosto přesně vystihující, úplně si člověk představí toho maníka, jak v opojení ulehá a neví, jestli to není naposled ... TIP

Lampář
18. 04. 2000
Dát tip
Neco mezi Citadelou a Morrisonem :o) - dost dobry .. tip !

B.Ezejmenij
18. 04. 2000
Dát tip
teeeeeeeeedddaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!

zolli
18. 04. 2000
Dát tip
hm

Jákob
17. 04. 2000
Dát tip
Ač boží voják nejsem smířen sám se sebou i Bohem bych v den smrti chtěl být .... zatím nejsem ani jedno ani druhé ..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru