Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hnus kolem nás

22. 12. 2002
8
0
1087
Autor
Satánek

ZDRAVÍM ZAPÁLENÉ REDAKTORY Ó Vy redaktoři, velcí, svou hlavou až do nebes.. kdo si dovolil nabourat se na Váš Web.. To výsostné umění, které Vámi - zmanipulované - do bestiálních rozměrů, dalo mi - NA CHVÍLI - chuť žít...... Já si řek, že to KONEČNĚ někdo v tom životě myslí se svou tvorbou vážně.... Ale Vy máte strach... z Pištů a Fištů a Buřtů, aby Vám náhodou nezaskočili ve vašem sametově heboučkým krku,............jak Vás lituji:::--(( ......kdo Vám řekl něco o EGU (co že jste udělali?) vy zlodějíčci lidských duší, píšících pro svoje zviditelnění jen HVĚZDIČKy a KOLEČKa ... a já jen tleskám .... je to přece o LITERATÚŘE, kterou Vás naučila používat paní učitelka Masaříková, jenžto byla přeci jediným expertem na Vámi produkovanou elektřinu....--- jen Vám řeknu: ..... kopat umíte pořádně..... ..............buldozer vlastního \"JÁ\" jste uměli řídit už do malička, a teď, když máte cuknout před něčí (ne špatně míněnou kritikou), tak uděláte \"Rojnici\", Vy proletáři VŠECH ZEMÍ (i severního a jižního póóóóĺu), jste mezi sebe přibrali i tuleně, mrože a tučňáky, kteří jen bezmocně mávají křídly, aby se udrželi na skalisku a nezahučeli po palici na dno té ledově mořské lázně - jako je skutečná LITERATURA. tvrdíte, že smát se je ukazovat zuby, a když se někdo krutě \"upřímně\" zasměje v radosti, že našel své lidi, tak mu strčíte do huby špinavou a chlupatou pazouru, kterou mu ty kelcáky vyrazíte.... .....a já mám rád všechny lidi.... jenž jsou na těchhle bezcennejch www.plínkách...cz, KDE opravdu sedět děťátka nemusím už ani chvilku... Rozdělte si místa v Představenstvech a Správních radách, hlavně bacháááá na vobjektivitu, páč ta je velmi podstatná...:-(()) I velkej pes může právě zemřít (a to hned), když mu zabodnete nůž hluboko do srdce a Vás to jen potěší - vo jednoho psa míň, chachá.... ......opravdu mě ani trošku nebavíte, vy malíří lidskejch pokojíčků, který jste vylíčili na černo. . a střežíte, aby nikdo nepřišel s bělobou a nepřetřel Vám Poslanecký křesílka.... .........Zdravím tedy Křemílka a Vochomůrku, a doufám, že jejich hlasování o významnejch legislativních procesech bude probíhat pouze v souladu s Právem: - veřejným, § - i právem soukromým,: Jsou to nároďáci... a přeju jim mnoho úspěchu na mezinárodní úrovni - rozhodně budou velmi rychle a hned uznání... ....jen se smějte, ale von Vás tedy \"avandardně naladěnej\" úsměv - na kabelu UHF\" přejde: následují ještě další kanály, ke kterým jste ještě ani z dálky nepřičichli a proto soudíte a rozdělujete!!!!????...........:::-((((((( Ale to nemůže trvat věčně...:-O)))) Já vosobně, jsem Vás právě pověsil na hřebíček svýho škaredýho bytu a nechám Vás tam, Vy parády, viset tak dlouho, dokud nepřestanete vytvářet WEBY, ..................pod skrytou rouškou odhozenýho ega.............přesto je mi Vás taky docela líto..., vono Vám to taky jednou dojde.... Hlavně v úvodu napiště, když je to pro Pištu tak těžký pochopit, že jste tam chtěli narvat co nejvíc voblíbených autorů, který jste četli, páč musí bejt přece vidět, že jich ááále bylo... .....anžto a jenž, právě to je základní systémová a výrobní chyba, která z pohledu teoretickýho práva ve vztahu k právu socilogickýmu a následně filosofickýmu, nebude nikdy ta pravá plomba do Vašeho shnilého zoubku, kterým je diplom z moudrosti... .............Děkuju za pěkný chvilky (ne/ironicky/ myšleno), který jsem s Vámi prožil....a že jich bylo a zároveň děkuju: ....HLAVNĚ: \"StáŇovi Vašinovi\", kterej si bez Vašich mluvnicky a gramaticky vybroušenejch diamantů, poradil s vlastním názorem a jako jeden z mála (proti většině) jemně vystihl rozdíl mezi: - naprosto neoprávněně odsouzeným člověkem k nástupu výkonu trestu (v Terstu) NATVRDO.... a - spolehlivě zjištěným stavem věci, využívajícím všech základních žitotních a přírodních pravd, na základě kterých můžete Vy Nestvůrky vůbec dejchat... a Vaše chatrně umístěná \"kRiTiKa\" NĚKDE V POZA ROHU to nezachrání.... .............Jsem hnusnej co...doufal jsem jen v nestrannost osobností.... našlo se jich ale skutečně velmi málo (a díky jim; přesto všechno):.. .. s pokornou ŽÁDOSTÍ se hlásím do STANDOVA KLUBU a uzavírám tyto černý (vobčas prosvětlující) stránky - ale to jsem sakra zjistil až teď: chce se mi brečet (opravdu) SILÁCI, J E D N O U PROVŽDY a jdu se konečně vyspat..... ...............nikdy jste nečetli vo maximálním se vobjetování nějaký práci - jinak ji v žitotě nemůžete dělat dobře... ............Nemůžete přece umejvat zem (mokře) smetákem bez koštěte, který vezmete ještě k tomu starý nemocný čarodějce, která kvůli Vám šlape stovky kilometrů pěšky, aby se dostala tam, kde svítí Slunce a voní Květiny.---... ...........a přitom to mohla vzít zkrtkou... Přeju Vám co nejdřív mé pochopení.. ....odhlašující se a odstupující básník života (samože bezcenný, chéééécht) a již nikdy nekandidující.... ......................snězte si dezertík po dobrým poslaneckým vobědíku zA MĚ..... .. a nezakuckejte se květinkáři....:-))) S A T A N (ek)


Semeno
19. 02. 2003
Dát tip
tři dva jedna úlet, ..ale bohužel můj... Mám hodnotit projev , spoustu slov, ..nebo něco jinýho? nejsem si všema svejma údama tak jistý, abych mohlo vyprávět pohádky..

Seregil
19. 02. 2003
Dát tip
je to správně úletový Semínko....

Semeno
19. 02. 2003
Dát tip
no jasně, ..ale tady totitž ulítávám na neviditelných křídlech taky..no a nejspíš si nedovedu zrovna vymyslet svůj názor, nebo co,..:o))

Jůůůůůůůůůůůůůůů konečně mi někdo potvrdil přiznávám: Napsal jsem si oblíbený autory aby všichni viděli jak jsem dobrej OK Všechno píšu pro svoje ušlápnutý Ego ale malej dotaz... co tím chceš dokázat ty, když nás tady všechny natřeš na červeno? a ukážeš jakej máš nadhled (máš-li)??? :) jinak ses stal mým oblíbeným autorem tak si toho važ že jsi v područí tak nafouknutýho egoisty jak jsem JÁáááááá ***

Shammann
21. 01. 2003
Dát tip
Nominuju na Zacka

Seregil
21. 01. 2003
Dát tip
Podporuji v nominaci... tip

Mathew
22. 12. 2002
Dát tip
to je monumentální nářez..je je :)) * * * ale tohle asi nechceš vědět, co ?

Wopi
22. 12. 2002
Dát tip
cítit lze leccos, což o to... tuhle jsem třeba jel v tramvaji a najednou jsem ucítil něco tak silnýho, že jsem radši vystoupil a šel dál pěšky, takže jsem udělal něco pro svý zdraví a taky ten nevychovanej dědek vlastně něco udělal pro mý zdraví, ať už předtim jed cokoliv

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru