Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

BERUŠKA

26. 12. 2002
0
0
582
Autor
Lily

 

Jedna smutná beruška letěla krajem…, náhle jí do cesty někdo vstoupil. Zastavila se a chtěla vědět, kdo to je. Byl to malý roztomilý brouček, který se na berušku nádherně usmíval. Tu jí podal malinkou voňavou květinku. Beruška byla velice překvapená, ale kytičku s radostí přijala. Moc jí to potěšilo, úplně jako pohlazení na srdíčku. Brouček jí uchopil za její drobounkou ručičku a odvedl ji na jedno překrásné místečko, kousíček za velkou pampeliškou. Beruška obdivovala tu krásu. Sluneční paprsky hladily něžné kvítečky, kapičky rosy se třpytily jako perly a tady jí brouček pověděl, co už měl dlouho na srdci… Již dlouhou dobu berušku miluje.

Tomu se už beruška ani nedivila a jeho polibku se nebránila…


Mathew
29. 12. 2002
Dát tip
takovej citlivej člověk jako já staví znásilnění před vraždu :))) noo, spíš mi to ujelo :)

m11
28. 12. 2002
Dát tip
devadesát procent podstatnejch jmen je zdrobnělejch.....to ti ty vánoce nějak vlezly na mozek........... taky chci růůůůůůůžový brejle...........brejličky růžovoučký, človíčku...........

Wopi
28. 12. 2002
Dát tip
opravdu Ti je 21? podle tohohle bych tipoval, že sis přehodila číslice...

Jeanne
27. 12. 2002
Dát tip
miloučké :))

Astalavista
26. 12. 2002
Dát tip
No panejo, to je mi bajka...:)

Maniak
26. 12. 2002
Dát tip
Roztomilé, ale čekal bych silnější pointu.

anonym1
26. 12. 2002
Dát tip
Do Mašinky s tím!
-- Paranoicus Maximus

Mathew
26. 12. 2002
Dát tip
já jsem teda čekal něco údernějšího, nějakou cynickou pointu.Třeba, že ji brouček odvede za roh a tam ji brutálně znásilní nebo aspoň zavraždí :))))))

Katerina
26. 12. 2002
Dát tip
Mathew: to jsem cekala taky :-)) ze to je nejaky sluneckosedmitecnezravec... no, ale ze jsou vanoce, tak jsou na sebe hodny i broucci a berusky (my lidi se nezapreme)... ;-))

Kandelabr
26. 12. 2002
Dát tip
jasně, jak berušce neukousne hlavičku nemá to ty správné grády :) jednoduchost je sice silná, ale pouze pokud je okořeněna špetkou rafinovanosti. nebo aspon pomrknutím autora. Takhle je to jenom hromádka cukru...a příliš cukru není zrávo

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru