Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Beznaděj

29. 12. 2002
0
0
763
Autor
Margax

Musím už ty slzy smýt

nemám tu pro koho být

proč se musím trápit

každého vždycky ztratit?

Slzy tečou, všude smutek

A on? On mi utek´...

Samotnou mě tu zanechal

napospas nešťastné lásce

a co mi kdysi říkával

to rozplynulo se hladce.

Teď jen sedím, koukam smutně

přemýšlím a vzpomínám

Potřebuji něčí lásku...nutně!

Ale kde ji sakra hledat mám?


Cirilla
29. 12. 2002
Dát tip
Nutně něčí lásku? Já zrovna potřebuju nutně kapesník..

Astalavista
29. 12. 2002
Dát tip
Ciri: nutně je asi kvůli rýmu, nikdy to není až zas tak horký... ikdyž..:)) jinak bych doporučoval uplatnit se v showbysnysu, až Leošovi dojdou jeho "lži jsou jako déšť, a už zase prší", určitě se po nějakých textaři bude rozhlížet...:)

Miroslawek
29. 12. 2002
Dát tip
eee... jen dotaz... proč je to báseň?

Astalavista
29. 12. 2002
Dát tip
Miwa: no, to jsem se chtěl taky zeptat, ale když už jsem začal s tím šoubysnysem...:)

Miroslawek
29. 12. 2002
Dát tip
Astalavista: no já netvrdím, že není... ale zajímalo by mne, proč si to autor myslí, jak k tomu došel...

Astalavista
29. 12. 2002
Dát tip
Míwo, tohle přeci není jediný případ... už jsem zde viděl mnoho textů, které autor vložil do téhle kategorie.... Asi ten myšlenkový proces probíhá takto: Vypadá to jako báseň. Čte se to jako báseň.... tak ona to asi bude báseň!

Margax
29. 12. 2002
Dát tip
O.K. tak sem to preradila do jiny kategorie, kdyz se to mezi basne nehodi :o)) p.s.jakej Leos?

Margax
29. 12. 2002
Dát tip
O.K. tak sem to preradila do jiny kategorie, kdyz se to mezi basne nehodi :o)) p.s.jakej Leos?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru