Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

mír

29. 12. 2002
3
0
1310
Autor
dizzy

tak toto je další můj pokus...

k čemu jsou války

utrpení,bolest,žal,

lidé chtějí mír...


Hiio
29. 09. 2004
Dát tip
nevim co na to rict zajimyvy i kdyz kratky pisu delsi ale zajimali by me tvoje nazory napis mi na mail nebo ICQ (hio@centrum.cz , 272420354) Ahoj a na pravopis kasli de o nazor

sk8ergirl
27. 06. 2004
Dát tip
Za čárkou dělej mezeru, líp se to pak čte a i to mnohem líp vypadá :-) Jinak tadyto je takové, řekněme typické, dílko...myslím, že tuhle myšlenku má spoustu lidí, ale málokdo ji přenese na papír v takovéhle syrové formě bez všech těch zbytečných kudrlinek :-)

dizzy
27. 05. 2004
Dát tip
2 eliána:děkuju....s tvými názory souhlasím...:c))

dizzy
26. 03. 2003
Dát tip
Myslím, že punk už je mrtvej hodně dlouho...stejně dlouho jako vymytý mozky co ho vymysleli... Myslím, že to, že každýmu jde jen o sebe je právě špatně...a hlavně to není až tak pravda...znám pár lidí na který to vůbecnesedí...akorát že tihle lidičkové neovládaj politiku ani světový dění... No a co...sem naivní a sem tak štastná...

dizzy
25. 03. 2003
Dát tip
aqva:seš naivnííííííííí...mno, já taky...možná pár lidí takovejch je, ale je to většinou jen taková myšlenka, která toho člověka v pozdějším věku stejně přejde...ale mě eště drží...eště pořád nechápu, co má někdo("někdo")z toho, když ovládne víc ropy a víc zemí a bude mít víc peněz...co z toho sakriš má?????Jak může bejt pro někoho todle víc, než lidský životy?????

"Jak může bejt pro někoho todle víc, než lidský životy?????" Ty seš taky naivnííííííííííí!:-)) Peníze vymysleli už ve starověku. Od těch dob není dražších věcí než právě peněz. Války a vraždy nikoho přece netrápí. Jde jen o vlastní břicho a pr.. PANX NOT DEAD! :-)))))))))))))

MAKE, LOVE, NOT WAR!!! ...snad nakonec bude přece jen existovat pár lidí, pro něž sou cizí životy důležitější než vlastní koryta.... Nóó, snad jo......... :-)

dizzy
19. 03. 2003
Dát tip
neboj,mě taky škatulkujou do všech možnejch i nemožnejch škatulek a pak to dopadá tak,že si maminka myslí,že fetuju...ale at si všici myslí co chtěj,mě to je ukradený,dyt mě vůbec neznaj a když mě někdo škatulkuje podle oblečení,tak mi to příde pěkně pitomýýýýýýý...nejhorší je,že z těch jutovejch pytlů se opravdu blbě vylízá,on se tam člověk do toho tak zamotá a pak se mu tam občas i zalíbí...ale zase se může skvěle seznámit s dalšíma skvělejma lidičkama co sou taky v pytlích:))))

nejde o to jestli je to haiku nebo ne...vždyť to je jenom slovo, proč něco nazývat? Důležitý je to přece cítit, ne?

dizzy
17. 03. 2003
Dát tip
pilná včelka:lidi si musí všechno někam zaškatulkovat...to je haiku,to je anarchista...o pocity už nikomu nejde,de jim o formu a o to,estli tam sou dobře napsaný mezery za čárkama...

jo, jo včecko se háže do pytlů a už to většinou nejde vytáhnout...jednou si tě někdo hodí do pytlě(takovýho toho pravýho-jutovýho) s nálepkou feťák a už tam zůstaneš...teda většinou...a nejhorší je, že sám to moc chceš změnit, jenže lidi nejsou tak otevření...achich ouvej...

turandot
01. 01. 2003
Dát tip
...týjo fakt květinový myšlenky:-)....pěkný(uznale)....proč je chtěj...je třeba kýče k ocenění umění, he??

Semeno
30. 12. 2002
Dát tip
Mááám se sluníčkově!!!!!!! A tobě. :o)))))))))))))))))))))))))*

piluj pravopis.

Miroslawek
29. 12. 2002
Dát tip
v haiku jde vždycky spíš o obsah než o formu... ale zdá se mi, že ani jedno jsi nenaplnil...

Astalavista
29. 12. 2002
Dát tip
Nevím, o co jde, ale zdá se, že haiku to není...

Mathew
29. 12. 2002
Dát tip
no jistě s myšlenkou samozřejmě souhlasím, ale tohle mi nic neřeklo.

Armand
29. 12. 2002
Dát tip
Miroslawek má pravdu... zkus si přečíst nejdříve nějaká haiku .. opravdová haiku, japonská, a pak zjistíš, že to cos napsal může být miniaturou, ale nikoliv haiku. Nebo doporučuji podívat se do klubu haiku tady na písmákovi a nechat se inspirovat.. a Radost tam určitě má i příspěvky o tom co je haiku, jak se píše a co je jeho podstatou i např. jaká témata zpracovává atd... .-)

m11
29. 12. 2002
Dát tip
to je mi novina, že lidi chtěj mír. lidi chtěj jen plný koryto, tj mír pro sebe. přečti si noviny.

JanisFan
29. 12. 2002
Dát tip
jojojo, pojďme rozšiřovat hippie myšlenky ;-)

dizzy
29. 12. 2002
Dát tip
tak já se vám všem znalcům moc omlouvám,jak ste si určitě všimli tak sem to z haiku předělala na mě doporučenou miniaturu,tak doufám,že už nebudete tak pobouřeni... a o plný koryto de hlavně těm,co mír ničí(viz.Bush),ti co žijou ve válce tak chtějí aspon to minimum,co my považujeme za samozřejmost...př.jídlo... tak pá,mějte se sluníčkově,já du studovat haiku...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru