Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co je to život???

18. 04. 2000
0
0
547
Autor
mr_wolf

Můj druhý počin a zase o životě. Bohužel i sám uznávám, že je to dost depresivní, pro silnější povahy.

Vše co zřím, vše co vím, vše co pro Vás udělám, nikdy víc a nikdy míň už tu znovu neshledám. Jednou myslím, jednou jsem, jednou spatřím světlo světa narodím se, žiju, umřu, nemám žádné právo veta. Jako když blesk udeří a ozve se silná rána, stejně tak nečekaně se objevila ta tajemná brána. Já dostal dar žít, vržen do obrovského zmatku, těch věcí, těch lidí a první vidím svoji matku. Pak říkám své první slovo a chlubím se první větou, poznávám bolest, poznávám radost, osud beru do svých rukou. Teď uvědomuji si jedno a zdá se že mě to svádí: "Žiješ? Tak si to užij!"- v mé mysli stále se rodí. Procházím se krajinou lesů a slyším potoků hukot, hledím do korun stromů a ptám se sám sebe: co je to život? Ať třeba křičím, mám pocit že jsem nepromluvil dosud, prožívám bolest, prožívám radost a zjišťuji co je osud. A potom stejně... Přijde konec, přijde tma, jednou přijde, já to vím, potom stejně vše je jedno a čas plyne a já spím. Spím tím spánkem beze snů, bez děje a bez naděje, nevnímám bolest, nevnímám radost, osud se mi směje.
Merle
19. 04. 2000
Dát tip
no, myslím, že je lepší zasmát se osudu do xichtu, než poslouchat jeho výsměšky příliš brzo jsi rezignoval...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru