Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Máchovi deníky

29. 12. 2002
0
0
1585
Autor
Digero

Mácha si psal deníky tajnou šifrou, ta byla rozluštěna F.X. Šaldou, pak několikrát zcenzurovaně vyšly, naposledy těsně po revoluci vyšly v plném znění. A to je přesně to co nemůžu nikde sehnat, zkoušel jse knihovny, bazary, aukce, internet atd... Takže pokud někdo ví, kde se k nim dostat, odměna ho nemine.

undefined
Darkman
31. 12. 2002
Dát tip
Mno taky ty jeho deníky vyšly asi před pěti lety tuším že v časopise Leo...

Digero
30. 12. 2002
Dát tip
Dík, když znám přesný název, nebude problém to najít. Sprosté mi to nepřipadá, je dávno po smrti, takže mu to je jedno. Jo a omlouvám se z hrubku, na gramatiku jsem nikdy moc nebyl.

houba
29. 12. 2002
Dát tip
tak o tom slyším poprvý,a to dělám v knihovně....:o)

Astalavista
29. 12. 2002
Dát tip
Možná je nemůžeš sehnat proto, že ta tajná šifra je už v samotném názvu.... asi to budou Máchovy deníky...:)))

Wopi
29. 12. 2002
Dát tip
Astalavista: :)))))!

Wopi
29. 12. 2002
Dát tip
Mimochodem: přijde mi vysloveně SPROSTÉ vydávat něčí soukromé deníky (že nestál o vydání je nabíledni). Je dobře, že to nejde sehnat. Stačí, že lze sehnat Blesk.

Wopi
29. 12. 2002
Dát tip
Mimochodem: vyšlo 1993 pod názvem "Intimní Karel Hynek Mácha".

Wopi
29. 12. 2002
Dát tip
Jo- vydal Český spisovatel.

Astalavista
29. 12. 2002
Dát tip
Wopi: jó, kdyby se toho chopil Blesk, to bysme se asi dověděli věci, třeba že měl plastiku nosu :o) (to přinejmenším, o sexu se zvířaty ani nemluvě:), inu investigativní žurnalistika ve zvráceném slova nesmyslu:o))

Wopi
29. 12. 2002
Dát tip
:)) ve zvráceném slova nesmyslu až ke snídani v tomtéž stavu :))

ofčátko
29. 12. 2002
Dát tip
Asta, Wopi, :o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru