Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

How dare you?

30. 12. 2002
0
0
559

Don\'t correct my english, please...

HOW DARE YOU SAY HER TRUTH?
IF SHE DON'T WANNA HEAR IT.

HOW DARE YOU THINK SHE'S YOUR REFUGE?
IF SHE DON'T WANNA BE IT.

SHE HAS HER OWN LIFE.
AND IT'S NOT YOURS.
IT'S NORMAL IN THE WORLD.
IT'S NOT YOUR FAULT.
YOU CAN CRY, SCREAM,
BUT YOU MUST FORGET.
IF NOT, THEN YOU ARE LOST.

IS SHE BEAUTIFUL?
NOW SHE IS UGLY.
IS SHE INTELLIGENT?
NOW SHE IS UGLY.
DO YOU LOVE HER?
SHE DOESN'T EXISTS
SO YOU CANNOT !!!

EASY TO SAY HARD TO FOLLOW...


houba
01. 01. 2003
Dát tip
možná kdybys zvolil jinou literární formu.....a proč vlastně jsi to napsal anglicky?

Lidi, nevycitejte mi, ze ani jednomu z vas ani nikomu jinymu nebudu vysvetlovat proc je to tak jak to je.Nemam na to chut ani naladu.Snad za rok a den budu otevrenejsi.

Kandelabr
01. 01. 2003
Dát tip
tak proč autor stojí o hlubší kritiku když o ni nestojí?

Mathew
01. 01. 2003
Dát tip
já se tady seru s překladem a on se na mě vysere :)))))

Kandelabr
01. 01. 2003
Dát tip
mathew: počkáme, až se kolöděj zotaví z kocoviny a bude sdílnější :))

m11
31. 12. 2002
Dát tip
v šedesátejch létech by z toho byl hit...................

Kandelabr
30. 12. 2002
Dát tip
neni to psané anglicky proto, že v češtině by to vyznělo hodně jednoduchoučce?

Mathew
30. 12. 2002
Dát tip
souhlas s Kandelabrem. Jak ses odvážil říct jí pravdu ? Když ji nechce slyšet. Jak ses odvážil myslet si že je tvoje záchrana ? Když jí nechce být. Má svůj vlastní život. A ten není tvůj. Tak je to normální Není to tvoje vina. Můžeš brečet, křičet Ale musíš zapomenout. Když nezapomeneš, jsi ztracený. Je nádherná ? Teď je odporná. Je inteligentní ? Teď je nízká. Miluješ ji ? Ona neexistuje Tak nemůžeš !!! To se lehko říká, ale těžko dělá. Hmm...kdyby sis přečetl báseň takovou jako jsem si tady ze cvičných důvodů přeložil já, co bys na ni řekl ? Ano, podle mě jsou ty myšlenky pravdivé, ale proč z toho dělat báseň ?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru