Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

?

01. 01. 2003
5
1
1637
Autor
Polly

jen taková nálada

Dešťový kapky mě studěj na tváři, máčej vlasy, už je tma, míjejí mě prázdný obličeje, pusto v očích, jdou z práce a myslej na to, co dneska nestihli, co musej zejtra zařídit a kterym televiznim programem si večer vymejou mozek...Vypadám taky tak?!? Televizi radši nezapínam, nerozsvěcím, jen věž nechám temně poblikávat, kytarový riffy se zarývaj do mý duše a zas je tu ten pocit, že nevím a nechápu a smysl maj snad jen ty akordy vibrující ve vzduchu, už aby vyšlo slunce...

1 názor

poliana
15. 03. 2008
Dát tip
no taK TO JE NÁDHERA!!!tIP

Šalvěj
03. 03. 2003
Dát tip
Otazník je dobrá věc.. *

WiruZ
02. 03. 2003
Dát tip
nemam naladu cokoliv psat....jen...je to dobry...*/*

minik
02. 03. 2003
Dát tip
... a ať už mi přestane bušit srdce a můžu konečně usnout - euforie je dávno pryč už všechny nemiluju - jenom ještě furt fofruju jak blázen, kdykoliv se hnu ... :o) -- a možná to bylo úplně jinak - asi jo ;o)

Polly
01. 02. 2003
Dát tip
Hakim...mozna potkali, nekdy kdyz si slysel plac:o)

Hakim
15. 01. 2003
Dát tip
Mluvíš mi z duše... ...nepotkaly jsme se už? TTT*** (taky za ty kytary:o) )

Peeta
10. 01. 2003
Dát tip
T* za ty kytarovy riffy

Polly
05. 01. 2003
Dát tip
diky za názory...no doufám, že horší to nebude:)

Joohankaa
03. 01. 2003
Dát tip
dobrý... takový noční

Mathew
01. 01. 2003
Dát tip
ano, tak před půl rokem jsem psal podobný věci..je to bezva * * * *

houba
01. 01. 2003
Dát tip
temně třeskutě rozervaná duše bloudící po polích rozoraných konzumem..... líbí,protože rozumím :o)

Kandelabr
01. 01. 2003
Dát tip
roztříštěnost...no jo, to znám... líbí se mi závěr

Faguska
01. 01. 2003
Dát tip
Přeju ti, ať nezabloudíš. V životě...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru