Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mrtvá?

01. 01. 2003
1
0
777
Autor
Allynka

Kdysi dávno jsem neco podobnyho napsala a dneska, zrovinka krátce po půlnoci jsem dostala takovou tu depresivní náladu, abych to dokončila. Tenhle rok byl divnej a včera když končil tak se mi zdál ještě divnější. JJ Silvestr se mi nelíbil, ale nebýt ho, tak nevznikne tohle cosi, co se mi vlastně taky vůbec nelíbí :))

Je překrásné ráno

a otevírám oči.

Dívám se do stropu

a pak na Tebe,

jak vcházíš do dvěří.

Proč mě neobjímáš,

nedržíš v náručí?!

Už mne nemiluješ?

Snad to pochopím,

tak řekni, že je konec!

Hlavně už neplač,

zadrž ty slzy...

jsou mrazivě horké...

 

Je překrásná noc,

procitám

a slyším zvuk,

nepříjemný zvuk

"píp píp píp"

ozývá se

stále dokola..

Nejadnou

vidím své tělo,

jak leží na posteli,

která střídá barvy...

 

Nejdřív chladně bílá,

jak sníh.

Vzápětí černá,

černá, jak smrt.

 

Pííííííííííííííííííííííííp


Žíně
02. 01. 2003
Dát tip
Depresivní nálady, nutící člověka zabývat se i posledními otázkami - to znám. Dokud však budeš psát takové pěkné verše, jsi živá - a to i bez toho otazníku v názvu básně. Tak piš. Už se těším na další.

Fagus
01. 01. 2003
Dát tip
Co tím chceš říct ? Jsi SMRT či ŽIVOT ? Čím chceš být víc ?

Allynka
01. 01. 2003
Dát tip
Myšlenku si musí najít každý sám.. Smrt nebo život...obojí je něčím výjimečený, ne?

Fagus
01. 01. 2003
Dát tip
Pro tuto chvíli (stačí mi tak padesát let), bych raději ten život. Smrt je také zajímavá - už jsem ji i viděl - ale na její bližší půzkum bych si raději ještě počkal... Měj se hezky a užívej si. ŽIVOTA !

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru