Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

k organizaci srazu na Karlštejně

19. 04. 2000
0
0
3098
Autor
Merle

Všechno toto se týká srazu 29.4.2000 v 14:00 na Karlštejském nádraží (fakt jsou tu ještě lidi, co o tom nevědí), na nějž je mimochodem zván každý. Podrobnější informace obsahuje špuntíkovo auditorium Útok na Karlštejn. 1) K mým uším se dostala informace, že mimopražští cestovatelé na Karlštejn by uvítali takovej společnej scuk pro hromadnej odjezd. Jedni se vymlouvali na špatnou orientaci, jiný zase nechtěli nastoupit do špatného vlaku... Myslím, že to není špatnej nápad, a proto bych navrhoval, abychom se postupně shukovali na našich oblíbených srážecích schodech u Národního Muzea a to od 10:30ti (možná i od 10ti) do 11:50, kdy bych vyrazil směrem k nádraží. Vlak jede v 12:11 a z Václaváku je to na nádraží tak 10 minut chůze (až k vlaku). Když nás bude víc, nejen že se nebudeme bát vlka, ale ve vzájemných hovorech nám i rychleji uběhne hodinová cesta. Při čekání na jednotlivé srážáky si můžem ukrátit dlouhou chvíli pomlouváním nepřítemných, oslavou přítomných a vůbec všemi oblíbenýcmi písmáckými kratochvílemi. Všechny lepší návrhy na místo a čas setkání uvítám, a stejně tak i oznamy, kdo že se vůbec takovýhohle srazíku zůčastní (v kolik asi), abychom věděli na koho čekat a na koho ne... 2) Zaslechl jsem něco i o Dědouchovi a nějakých místech v autě, tak ať tu když tak uvádí aktuální stav pro případný další zájemce. Jiní automobilisté ať promyslí aktuální stavy cen benzínu, vlastního gentlemanství a případný další důležitý indexy (krása převážených dívek, jejich vděčnost, atd.) a zamyslí se... 3) Rád bych nadhodil problém jídla u spáčů pod širou oblohou. Budeme vařit (aspoň polívku?), nebo jíst jen studené pohotovostní zásoby? Vezme někdo kotlík? Nebo budeme živi jen o Aziho medovině? Co sekyrka na dříví? Atd.? Aby prostě něco nechybělo, a jiné zas nebylo "zbytečně" dvakrát...
Ách jooo, užijte si to tam a dejte si za mě buřta s pívem, bohužel s váma nejedu. :-(((

Laďa
28. 04. 2000
Dát tip
Jakto, že bambitka nejede??? Já tedy taky ne, tak mi to může být fuk, ale ona o tom pořád mluvila... Mějte se tam moc hezky a napište mi pohled. :-)

Silvinka
28. 04. 2000
Dát tip
Jo... už zajtra... idem baliť... Tešííííííííííííííím sáááááááá!!!!!!!!!! :o))))

Saša
27. 04. 2000
Dát tip
Silvinko :c))) dík za pozdrav poslaný po hvězdách že budete se nudit nemám strach držím vám palce všem jenom pro štěstí sepište tam i písmácký pověsti potom je hoďte sem do Písmáka příště to další písmáky zláká ... :c)))))

Merle
27. 04. 2000
Dát tip
Bambul: o romantiku nejde, ale měl jsem zdůraznit to u ohně :-)))

Dany
27. 04. 2000
Dát tip
Jdu balit ....

Saša
26. 04. 2000
Dát tip
Silvinko: Bude to báječné ty sedíš vedle mě ve vlaku spolu pojedem už bude dávno bílý den ... máš báječné nápady, hned s tebou bych ku Praze jel, :c))) u rodinné oslavy však trávit čas musím - ach žel... :c(((

Merle
26. 04. 2000
Dát tip
Ech, tak pila nebude, a sekera jen taková proformu, s měkkým ostřím... to tu romantiku u ohně vidím bledě... ale což nějak to dopadne hlavně všichni přijeďme

Laďa
26. 04. 2000
Dát tip
TAk já vám pilku a sekyrku a další drobnosti a pár buchet hodim do balíčku a pošlu expresem. :)

Cid
26. 04. 2000
Dát tip
Přeji vám nádherný den. Má sestra se ten den vdává, tak mě určitě rádi omluvíte. Pomlouvat můžete, alespoň bude te mít lepší rétoriku. Ještě jednou požehnaný den.

Silvinka
26. 04. 2000
Dát tip
Cid: Tak nech sa tá svadba vydarí!!! A zaželaj mladomanželom všetko naj naj naj v mene všetkých Písmákov :o).

Sly
26. 04. 2000
Dát tip
jo jo lidičky, pardon a ještě jednou má omluva... pila odjela na chmel... ale máme zuby, nehty a sílu písmáků. hihi... těším se, ach...

Silvinka
26. 04. 2000
Dát tip
Saša: To je škoda :c(. Toľkí Písmáci sa v sobotu idú zabávať... Tak my Vám z Karlštejnu pošleme pozdrav po hviezdičkách!!!! :o)

Bambulka
26. 04. 2000
Dát tip
Merle! My si přece romantiku umíme udělat, tak nesejčkuj! "o"

Merle
25. 04. 2000
Dát tip
Další věc je, že pokud se pamatuju, v okolí amerik není žádnej zdroj pitný vody, tak by bylo dobrý, aby vzal každý alepsoň 1,5l neperlivý vody, která by pak šla použít i na to případný vaření... Jinak doporučuju vzít i nějakej kus celty nebo igelitu, aby nám tu romantiku kromě možnýho deště nezkazil i promoklej spacák... všem co moje rady nepotřebujou se omlouvám, ale po těch dotazech, co jsem dostal, už nechci riskovat radši nic.

Ehm lidičky, vracíte se někdo back v sobotu večír???

Laďa
25. 04. 2000
Dát tip
Merlíčku po svých nemnohých zkušenostech ti řeknu, že vodička se vždycky někde sežene a že ten litr a půl na hlavu vám stejně nebude stačit. Stačí láhve a potkat dobré lidičky. Případně studnu. :))

Bambulka
25. 04. 2000
Dát tip
zolli: Tak nápad uzrál tak, že stačí udat místo a hodinu a my za Tebou v pátek do Ústí dorazíme. Moc to tam neznám (a Sly už vůbec ne), takže nejlepší by to asi bylo na nádraží nějak odpoledne. My si asi uděláme celodenní výlet a trošku se tam porozhlídnem, takže času bude dost. Přesnější údaje nechám na Tobě, Tys tam doma... Joo a prý máš mobil, tak by se nám taky třeba hodilo číslo, kdyby se náhodou něco semlelo a my Ti potřebovali dát vědět! Tak děj vědět!:-))))))))

zolli
25. 04. 2000
Dát tip
Bambulka + Sly jsme domluveny JO pro jistotu pripominam ze v 17h u toha svatyho na tyci co je na mirovem namesti!! V patek samozdrejme!! OSTATNIM: je zde nekdo kdo se vraci v nedeli v nejakou rozumnou hodinu do BRNA???,

Sarken
24. 04. 2000
Dát tip
Merlíku, ty seš organizátorskej poděs já se těšila, že se pro změnu v sobotu vyspim a ty mě chceš hnát na Muzeum v tak nelidskou hodinu ale proč ne, spát můžu v důchodu a jakožto rodilá pražačka bych stopro vlezla do špatného vlaku a pak se nestačila divit

Sarken
24. 04. 2000
Dát tip
Tynic: Z počasí si hlavu nedělej, kdyžtak si zatančíme mezi kapkami deště, nic jiného nám stejně nezbyde s těmi trakaři by to už bylo horší

AZALIN
24. 04. 2000
Dát tip
SILVINKA: Cožeee? Místenky? Neblázni, to sem nikdy nekupoval.. nevím jaxe to dělááá... ;-)))

AZALIN
24. 04. 2000
Dát tip
Jo a jídlo bych neřešil.. já čerpám energii zásadně ze slunce.. a z hvězd.... Ehmm... jo a taky z medoviny.. ;-)))

Tynic
22. 04. 2000
Dát tip
Já přijedu určitě ! ( tedy neskoli-li mne nějaký zákěřný bacil ( snad nee )...Nápad se srazem u muzea je perfektní !!! Já jsem totiž ze zeměpisu vždycky málem propadl a tak se není čemu divit, že bych na Karlštejn jen sotva trefil svépomocí ;o) Apeluju na Ostraváky ( severo-morováky ) !!! - Jeďmě jedním vlakem !!! - Kontakt na mne je tynic@seznam.cz P.S. - Beru pana spacáka a budu hajat pod hvězdami a tak doufám, že se matka příroda na nás nevyřádí...(déšť, sníh, kroupy, trakaře ) ALE ? Co když bude pršet ???? Co potom ???? ( možná, že by pomohly Lyrykovy pyžama s impregnací )

Silvinka
21. 04. 2000
Dát tip
Ja by som chcela dodať, že všetci, ktorí cestujú z Brna, by mohli nasadnúť spolu s Azalinom do kupé v ktorom už budem cestovať JA z Bratislavy :o)) Zišlo by sa kúpiť miestenky do rovnakého kupé, Brňáci, čo vy na to? A prosiiim, vezmite niekto gitaru (prípadne aj niekoho kto na nej vie hrať :o) ) S tým jedlom, možno nie je až taký zlý nápad si tam niečo uvariť, ja ale kotlík nemám :o(, navrhujem aby vzal každý papania koľko uvládze. Ja upečiem maxikoláč :o). A keby sme umierali od hladu, nasýtime sa poéziou :o)))).

Silvinka
21. 04. 2000
Dát tip
Šílko, uzdrav sa do Karlštejna, oki? Chýbala by si mi tam a to ťa zatiaľ ani osobne nepoznám :o))).

saggit
20. 04. 2000
Dát tip
Ach jo, a já su tak daleko. Snad příště, neumru-li steskem po ní.

Dle mých posledních zpráv Dědouch nepojede autem, alébrž vyzvedne kol desátý ranní mou drobnost na blíže nespecifikovaném nádraží Floránc a poté se zatím neurčeným způsobem přebuňkujeme na sraziště, což je předpokládám ono posvátné místo nad sousoším, esli se teda správně orientuju. Tož asi tak. Jinak byla-li by možnost přesunu z TP do PH autem, jsem všema deseti PRO. :-))

Bambulka
20. 04. 2000
Dát tip
V Teplicích by to naprosto stačilo, skvěle se tam z Mostu stopuje, takže bysme se (S+B) tam jistojistě dopravili:-)) Bylo by to úžasnýýý! Zolli, dej vědět podrobnosti! (BTW - odkud Ty vlastně jsi, já myslela, že odněkud z Moravy?!?) saggit: neumírej a koukej přiject! Pro - pro - prosííííím!:-)) Merle: Sly prý vezme pil(k)u na dříví, kotlík bohužel nevedem, ale ešusy snad budou stačit:-)

Merle
20. 04. 2000
Dát tip
Ook, tak já vezmu sekyrku, ale kotlík taky nemám...

Šílená
20. 04. 2000
Dát tip
čím to že nezdílím vaše nadšení???:-( možná to bude tou 39stupňovou teplotou. No nic - co se týká kotlýku tak něco takového tady někde je - je v něm zatuhlá sádra z nějaké mé "umělecké činnosti" ale třeba jí kvůli vám i vymlátím. Ostaní nadšené reakce nechám na příznivjejší zdravotní stav.

Laďa
20. 04. 2000
Dát tip
To já bych měla kotlík, stojan na něj a několikadílné příslušenství, dvě soupravy hliníkových ešusů, umělohmotné šálky, lihový vařič, sekyrky, pilky, nože, spacáky, stan i s rezervní plachtou, pláštěnku, gumofky jsem někde ztratila, pak takovou tu fialovou dezinfekci, náplasť, obvazy, baterku, igelitové sáčky, zápalky, KáPéZetku...... Škoda, že nejedu.

Lyryk
20. 04. 2000
Dát tip
Jedeme všichni co nic nemáme, já například jdu už ráno v sedm pěšky se svým doprovodem.. :-)))

zolli
20. 04. 2000
Dát tip
jasan takze beru SLY a BAMBULKU. Kdyz bychom se zmackli /nebojte sedim vepredu/ je tam jeste jedno misto. Mela bych tajne pro nej jednoho adepta, ale adept se bouri a odmítá!!!Tedkon jeste detail chcete bando u nas spat?? ja bych se cumla jestli neni neco v nasem nekulturnim meste za kulturu, nebo vlezem do cajovny..oni uz mi ji urcite premistí! rikali od poloviny mesice!! :o)))

Sly
20. 04. 2000
Dát tip
já mám nááááápaaaaaaad... mi k tobě přijedem v pátek (jestli to ovšem bylo tak myšleno) bližší informace budou u bambulky, hihi... protože já tvor nespolehlivý a plachý. Tak jí napiš adresu nebo místo srazu a my se tam nějak ocitneme. jó???????? tak jo, mlčení je souhlas, hihi... čau)))))))))) nebo můj mobil a ty ho dokonce i znáš a myslím i číslo, hihi...

Laďa
19. 04. 2000
Dát tip
Jestli mě budete pomlouvat.... Fňuk fňuk, příště jedu taky. Možná. Mějte se hezky.

ALOHA
19. 04. 2000
Dát tip
Ľudkovia, to bude nádherná akcia !:-) Ak tam náhodou nebudem tak nie že by som nechcela !! Pobavilo ma ako je to napísané :-) Autor hnidopich :-)nezabudol na nič. Merlík správne si napísal pri kráse prevážaných dívek, jejich vděčnost, lebo si nemohol napísať, její věčnost :-) ALOHA

Bambulka
19. 04. 2000
Dát tip
Merle, jsi skvělej, myslíš na všechno! :-)(-: Zjistím svou/naší situaci a dám vědět!:-)

Koprik
19. 04. 2000
Dát tip
Škoda, že na tento den už něco mám, ale někdy určitě pojedu. Mějte se tam moc fajn, ať vám vyjde počasí tak, jako vyjde mně.

zolli
19. 04. 2000
Dát tip
No ja musim rict, vzhledem ke krase nekterych básníků, že mám v autě místo!! Dokonce by se dalo shuknout- po severočesku shluknout/od rámus/ den predem u me v byte /pardon u nas v byte/ uvazte severocesi. Myslím ted konkretne na..../jmenovite vas oslovim! Do blizsích mest jsem ochotna jako kyvacka zajet..mam ted konkretne na mysli Teplice, odkud to zas tak daleko do Mostu taky neni, že??? :o))) ALOHA okamzite odvolej nez se ustyskam!!! Vymyslela jsem skvely bojovy plan pro sraz astralnich vesmirnych třeštidel /nebo tříštidel??/ vice tez osobne v poste!!! jen to musim nadhodit opatrne! doma..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru